nimmelim Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Nettopp testet positivt og må handle inn vitaminer imorgen. Hva er best å kjøpe?
Oransjebukse Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Folat er det aller aller viktigste, dersom du ikke allerede har tatt det en stund. Tran/trankapsler vil jeg også anbefale. Ellers finnes det vitaminpakker på apoteket, beregnet på gravide. Jeg har kjøpt av disse, og de skal dekke de fleste vitaminbehov (da slipper du å ta folat utenom). Finnes i flere varianter, jeg har brukt en gul eske. Dette kan fort koste litt, men det er penger å spare på å kjøpe dem på nettapotek eller dersom du er med i et apoteks kundeklubb. Da er de ofte på tilbud, jeg har stort sett bestilt dem på nett, da kommer de rett i postkassen
nimmelim Skrevet 12. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2017 39 minutter siden, Oransjebukse skrev: Folat er det aller aller viktigste, dersom du ikke allerede har tatt det en stund. Tran/trankapsler vil jeg også anbefale. Ellers finnes det vitaminpakker på apoteket, beregnet på gravide. Jeg har kjøpt av disse, og de skal dekke de fleste vitaminbehov (da slipper du å ta folat utenom). Finnes i flere varianter, jeg har brukt en gul eske. Dette kan fort koste litt, men det er penger å spare på å kjøpe dem på nettapotek eller dersom du er med i et apoteks kundeklubb. Da er de ofte på tilbud, jeg har stort sett bestilt dem på nett, da kommer de rett i postkassen Takk det skal jeg sjekke ut! Nei, ikke tatt noe så stresser litt
Oransjebukse Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Denne var det jeg mente. Absolutt ingen nødvendighet, men jeg syntes de var greie. Folat anbefales de første 12 ukene. Lykke til med graviditeten! Håper du slipper unna de verste symptomene! Der har jeg vært heldig, fin i formen hele tiden, og er nå i 2. trimester.
Ninni84 Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Jeg har tatt Nycoplus sine gravid-vitaminer siden jeg begynte prøvinga og fortsetter med de.
Ninni84 Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 (endret) Har også kjøpt de på nettapotek. MYYYYE billigere der. Bestilte sist fra 123apotek.no Kjøpte også de digitale graviditetstestene derfra, myyyye billigere. 2 pakk CB digital for 172,- Endret 13. november 2017 av Ninni84
nimmelim Skrevet 13. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2017 6 timer siden, Ninni84 skrev: Har også kjøpt de på nettapotek. MYYYYE billigere der. Bestilte sist fra 123apotek.no Kjøpte også de digitale graviditetstestene derfra, myyyye billigere. 2 pakk CB digital for 172,- Takk for tips! Så ikke dette tidligere så kjøpte både en digital OG vitaminer på apotek til mye mye høyere pris. Herregud så irriterende !! Da vet jeg hvor jeg skal kjøpe vitaminer fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå