Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Jeg har lagd bløtkake i dag,med jorfbær/bananfyll. Dette er mannens favorittfyll,mens jeg begynner å bli litt lei det. Noen som har tips til godt fyll? Anonymkode: f60b3...bce
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Jeg har to favoritter som jeg bytter på med. Favoritt nr 1: Deler kaken i tre deler, i første laget har jeg rørte jordbær og vanljekrem (piano vaniljekrem blandet med pisket krem) og i andre laget har jeg pisket krem som jeg blander med rørte jorbær til en rosa krem. Favoritt nr 2: Deler kaken i tre deler, men har likt fyll i begge lagene. Kjøper en pose frossen skogsbærblanding som jeg tiner og moser litt så det ikke er veldig store bær/biter i den. Legger nederste kakedel på fatet og fordeler halve posen med skogsbærblanding over, det er ganske vått, pass på å få med også væske for det blir en naturlig dynking på kaken. Så sprøyter jeg på vaniljekrem også pisket krem på toppen av det igjen før neste kakebunn legges på. Så gjentar jeg i neste lag, skogsbær, vaniljekrem og vanlig krem Anonymkode: 49f36...811
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Pleier å ha vaniljekrem og bananskiver i et lag og vanlig krem blandet med jordbærsyltetøy i et lag. Anonymkode: 7cd08...f3b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har to favoritter som jeg bytter på med. Favoritt nr 1: Deler kaken i tre deler, i første laget har jeg rørte jordbær og vanljekrem (piano vaniljekrem blandet med pisket krem) og i andre laget har jeg pisket krem som jeg blander med rørte jorbær til en rosa krem. Favoritt nr 2: Deler kaken i tre deler, men har likt fyll i begge lagene. Kjøper en pose frossen skogsbærblanding som jeg tiner og moser litt så det ikke er veldig store bær/biter i den. Legger nederste kakedel på fatet og fordeler halve posen med skogsbærblanding over, det er ganske vått, pass på å få med også væske for det blir en naturlig dynking på kaken. Så sprøyter jeg på vaniljekrem også pisket krem på toppen av det igjen før neste kakebunn legges på. Så gjentar jeg i neste lag, skogsbær, vaniljekrem og vanlig krem Anonymkode: 49f36...811 Sjekk her: https://www.youtube.com/watch?v=rRhq1NIrsUE Anonymkode: 49f36...811
sug lut Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har lagd bløtkake i dag,med jorfbær/bananfyll. Dette er mannens favorittfyll,mens jeg begynner å bli litt lei det. Noen som har tips til godt fyll? Anonymkode: f60b3...bce Det er mitt favorittfyll også. Ellers er det godt med hermetiske fersken/aprikoser i skiver og vaniljekrem.
cherry coke Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 Bringebærsyltetøy og vaniljekrem:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 Har jordbær og vaniljekrem, og bringebær med jordbærkrem. Anonymkode: f80df...f08
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #10 Skrevet 12. november 2017 Svisker og aprikos Anonymkode: ea2cd...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå