Gå til innhold

Noen som har rettet ut håret med keratinbehandling 👩


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hår ned til skuldrene og myke krøller som også er litt krusete noen ganger. Kom over at det er noe som heter keratinbehandling. Retter det ut håret permanent? Er det skadelig for håret? 

Noen som har erfaring? Hva ligger prisen på sånn ca? 

Anonymkode: 02b45...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt, og elsker det!

Tok første kur for 2 år siden, og håret mitt har faktisk blitt mye sunnere! Hadde veldig slitt hår før, nå har jeg ikke slitte tupper engang, og er 1 år siden siste stuss.

Mye mykere hår og.

Koster en del, betaler ca 2500 kroner. Etter første gang måtte jeg ta ny kur ca 4 mnd etterpå, neste ca 6 mnd. Tok nå akkurat ny kur, da var det 1 år siden sist, men kunne nok tatt det 1 mnd eller 2 før..

Jeg hadde mye krøller, men det som plaga meg var alt det krusete håret.. Hadde MYE krus. Nå kan jeg endelig gå ut i regnet uten å være redd for håret 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, helt slett hår. Men liker det mye bedre. Men eneste minuset er at håret blir veldig "glatt", så litt vanskelig å sette det opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok det og hatet det. Håret ble helt flatt og mye av krusen kom tilbake ganske raskt. 

Syns håret ble mye mer fettete etter behandlingen og. 

Anonymkode: 47864...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Dummeste jeg noen sinne har gjort, og er så glad for at håret er tilbake til normalt igjen. Håret mitt ble flatere, men beholdt fallen. Det så skikkelig teit ut.

Anonymkode: 78aa9...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det funka .... det ble noe rettere men ikke så rett og glatt som jeg håpa på.. Var ikke verdt det for min del. Sliter meget mye på håret. 
 

Lysner / Blaker du håret ditt får du kanskje ikke gjort det ? 

 

Anonymkode: 7d11d...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...