Gå til innhold

Jeg aner ikke hva jeg skal gi i julegave til noen, trenger virkelig innspill fra dere!

Anbefalte innlegg

Har blitt noen gavekort de siste årene. Men føler det er lite "sjel" i det. Likevel vet jeg hvor fint det er, tross litt upersonlig. 

Kan du nevne hva du tenker å handle, evnt hva du ønsker deg? 

Anonymkode: badfd...688

Fortsetter under...

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har blitt noen gavekort de siste årene. Men føler det er lite "sjel" i det. Likevel vet jeg hvor fint det er, tross litt upersonlig. 

Kan du nevne hva du tenker å handle, evnt hva du ønsker deg? 

Er vel lettere om du nevner alder og kjønn på de du ikke vet hva du skal kjøpe til,da er det lettere å komme med konkrete tips :)

Anonymkode: 6c09f...7c3

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er vel lettere om du nevner alder og kjønn på de du ikke vet hva du skal kjøpe til,da er det lettere å komme med konkrete tips :)

Det kan jeg😉

Foreldre som nærmer seg 70

besteforeldre på 85-95år

Flere damer og menn i alder 25-50

barn i alder 1-12 (1, 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11) Like mange jenter som gutter

og noen jenter på 15-20 år.

Hi

Til mine foreldre på 70+ har jeg kjøpt billetter til konserter (de er skilt), mamma får Wienerkonsert og pappa får Store Norske hits (i Oslo, jeg bor her så de kan overnatte). De får da to billetter, så kan de ta med seg noen, eller jeg eller min søster kan bli med. Begge er pensjonister og har fått beskjed om å holde av datoene, men de vet ikke hva de skal.

Ungene skal få sesongkort på Tusenfryd ettersom vi sparer til en større ferie om et par år og ikke skal noe spesielt denne. sommeren. Jeg skulle ønske det gikk an å dele på ett voksenkort, vi må regne litt på om vi skal kjøpe oss ett hver (vi er skilt), eller om vi satser på å betale oss inn annenhver gang. 

Jeg har ikke besteforeldre i live lenger, men om de er i god form liker de kanskje teater, konserter el., hvis ikke kan kanskje god kaffe/te, sjokolade, spekepølse, en god krem ol. være noe. Jeg prøver å gi forbruksvarer til den generasjonen, de har gjerne "alt". Album av barn/barnebarn (slike man lager på nett) eller bare en god bok om de liker å lese (biografien om Erik Bye skal jo f.eks. være flott) kan også gå an. 

De eldste barna og ungdommene vil sikkert like gavekort på f.eks. HM, mine liker i hvert fall å få litt å shoppe for selv. De på over 18 kan jo få en flaske bobler til nyttårsaften om de drikker alkohol. Jeg synes de voksne er vanskeligst å finne til, lander ofte på bøker. Min søster og jeg går gjerne på en konsert sammen som gave til hverandre, jeg har gjort det samme med venninner (vi så Bruno Mars) med stor suksess. Gavekort på kino, gjerne med tilhørende barnevakttilbud, til par.

Anonymkode: 86a14...5d4

Til de på 80 : Julekurv med julestjerne, ullsokker, marsipangris, te, kryssordblad,godt syltetøy og en twistpose

Dine foreldre : ullundertøy

25-50: votter hansker og skjerf 

Jenter 15-20: sminke, kroppspleie, kinobilletter

De minste barna : Duplo

De i midten: Barbie, dukker, modelleringleiere, puslespill og slim 

De litt eldre barna: Bøker, skoleutstyr, matboks, spill, neglelakk, klær.

Annonse

Til voksne som har alt kjøper jeg gaver med mening fra Unicef istedenfor ting man bare stuer bort i skap. https://www3.verdensgaver.no/privat/index.cfm

Anonymkode: 3490c...293

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til voksne som har alt kjøper jeg gaver med mening fra Unicef istedenfor ting man bare stuer bort i skap. https://www3.verdensgaver.no/privat/index.cfm

Anonymkode: 3490c...293

Kjempe fin gave! Skulle ønske flere tenkte sånn som deg.

Annonse

Moren min skal få vannkoker. En slik hvor man kan sette temperaturen man ønsker. Og så er den i glass,  så det ser skikkelig flott ut når vannet koker. Om hun kjøper ny vannkoker til seg selv blir det en billig og enkel modell. Men jeg vet jo at hun blir glad for noe som ikke er fullt så nøkternt.

Søsteren min er en frossenpind og får skjerf og tjukke ullsokker. Hun bruker mye slike ting.

Broren min er dr who-fan. Han får noe dr who-effekter. Det finns mye slikt på nettet.

Nevøen min ønsker seg starwars-Lego. Niesen min danser og ønsker seg utstyr, så jeg tenkte å forsøke å finne noe til henne.

Bestevenninnen min skal få fargerike tights og morsom hårpynt. 

Faren min skal få utstyr til syklen sin.

Svigerforeldrene skal få en kurv med delikatesser. 

Kusinen min får god te og sjokolade.

Barna mine får skjøyter i år. Og en bok hver. Og en genser.

Anonymkode: 3b9e3...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...