Gå til innhold

Var hos GU i dag

Anbefalte innlegg

Var hos GU i dag pga litt rosa utflod de siste dagene. Det eneste hun kunne se var en tom fostersekk, kunne kanskje skimte en prikk inni den men hun var veldig usikker. Hun mente jeg var mye tidligere på vei enn antatt. 

Skal jeg regne ut fra siste mens som var den 16 sept så er jeg laaangt på vei, men jeg vet at befruktningen skjedde rundt første uken på Oktober da jeg loggfører så det stemmer kanskje at jeg ikker er mer enn 5 uker da?

Tok en CB uke på Tirsdag som viste 3+.

Anonymkode: b2cd1...535

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144333854-var-hos-gu-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm da ville jeg bestilt ny time om 2 uker. Rart at legen ikke foreslo det. Hvis det fortsatt ikke er noe der da så må du nok ha hjelp til en abort. Sannsynligvis er du bare kortere enn du har regnet med og kan se hjertelyd ved neste besøk. Lykke tid.

Skal tilbake om 2 uker :skya:Men det blir jo to laaaaange uker da. Har symptomer på graviditet, ømme pupper og meget trøtt. 

Skal ha mensen rundt den tiden her så mulig utfloden kommer av det! Hun kunne ikke se noen store blødninger i går når jeg var der så jeg måtte bare ringe visst det ble mye blod og smerter :)

Det har bare vært rosa utflod, har ikke hatt behov for bind eller noe. 

Anonymkode: b2cd1...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...