Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går på dagen hadde jeg en bitteliten blødning. Var ekstremt lyserosa (blandet med utflod) og det var ikke mye, ser ut som at det har stoppet ganske fort i går.

ufarlig eller kan det være starten på en SA?

Fikk legetime i går men det eneste han sa til meg var «60% av befruktede egg går til helvete så du får bare la det gå sin gang», ikke ville han ta blodprøve eller noe! 

Er helt ødelagt nå.. Tok en CB uke i går på ettermiddagen å den ble 3+.

Anonymkode: feeef...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er i uke 7 ca :)

Skrevet

Hei. Mest sannsynlig er dette helt ufarlig :) Slimhinnene der inne er så skjøre, og kan lett blø litt. 

Anonymkode: 07cd7...6c6

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Mest sannsynlig er dette helt ufarlig :) Slimhinnene der inne er så skjøre, og kan lett blø litt. 

Anonymkode: 07cd7...6c6

Tenker også at det kanskje er ufarlig iom at jeg ikke blør mere i dag men man blir så innmari usikker å redd :roll:

Skrevet

Hvis det slutter så er det som regel ingen fare. Det er ofte et blodkar eller en liten hinne som kan sprekke, og da kommer det ferskt blod. Hadde en slik i uke 7 også, men det gikk fort over. Har også hatt en kjempeblødning etter det, i uke 12 med masse fersktt blod, men babyen har det bra og er aktiv. Har blødd litt hver daag siden, og siden helgen har det vært brunt (gammelt blod). Mest sannsynlig en hinne eller noe, sa jordmor på UL.. Babyen har det i allefall fint, så jeg bekymrer meg ikke. Det tar seg ikke opp og er ikke vondt. Er helt på slutten nå, håper jeg, er litt lei av å gå med bind :P

Skrevet

Hei jeg har nettopp fått positiv test for 2 dager siden og jeg har hatt av og på blødninger (både fersk og brunrosa) siden 8 dpo, er nå 12 dpo fikk beskjed at det kan være skjøre slimhinner. Så håper det blir med det at det gir seg etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...