Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Er ganske ny-gravid og går med en følelse i magen og lysken om at mensen kommer, bare at den liksom aldri kommer🙄Er 3-4 uker på vei tror jeg... Anonymkode: b20d2...e4e
Lessismore Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Jepp, et av de vanligste symptomene. Det, og ømme pupper. 🙂
Iskula Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Ja, det er normalt. Jeg opplevde også det da jeg var gravid. Kjentes akkurat ut som mensen var på vei.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Ja. Så hovner jeg litt opp i slimhinner. Både nede og i nesen😜 Anonymkode: c85cc...2b0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Puppene er forsåvidt ganske ømme for tiden, det er de også når jeg skal ha mensen så det er ikke noe nytt😏Er vel bare redd det ikke skal gå bra.. Litt morsomt med deg som blir hoven! Jeg har den 1,5 uke gått og vært hoven(🤔) i nesen, nesten som jeg er forskjølet uten at jeg er det, har aldri tenkt at det kunne ha en sammenheng😂Har liksom bare gått og ventet på at det skal slå ut😄 Anonymkode: b20d2...e4e
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Ja det ensom en forkjølelse som verken bryter ut eller går over😉 Anonymkode: c85cc...2b0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2017 #8 Skrevet 8. november 2017 Ja.. jeg fikk i tillegg vondt når jeg satt Anonymkode: fcc57...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå