Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #1 Skrevet 7. november 2017 Kan de klokka? Digital eller analog? Jeg har ei jente på straks sju år, og hun viser ingen interesse for å lære klokka - noe som er litt upraktisk mtp at hun nå går på skolen. Finnes det en god app f.eks? Hva gjorde dere? Anonymkode: 38515...d91
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #2 Skrevet 7. november 2017 Tror de starter å lære klokka i 3. klasse. Vil tro det er en grunn for at de begynner med å lære den såpass sent. Har selv en andreklassing som kun kan hele og halve timer (han skjønner at klokka er 20 min over feks, men har ikke lært "ti på halv" osv). Det kommer😊 Anonymkode: 7f7a5...32d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #3 Skrevet 7. november 2017 Har en jente som akkurat ble seks år. Leser hele og halve timer analogt. Litt usikker på hva hun kan på digital klokke... Hun er over gjennomsnittet interessert i tall, så klokka ble naturligvis veldig interessant. Lesing derimot... 🤔🤔🤔 Anonymkode: 89a89...710
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #4 Skrevet 7. november 2017 De lærer klokka i 3.klasse Jeg har ei jente på 8 som går i 3.klasse, hun kunne hele og halve timer på den analoge klokka fra før, men nå har hun lært både analig og digital. Hun er nå helt stødig, spør hun hva klokka er og jeg sier 17.40 vet hun at det er ti over halv seks. Anonymkode: f2ea4...b6b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #5 Skrevet 7. november 2017 Har ei på 6 år som kan hele og halve timer. De to eldste var ganske grønne helt til de begynte med klokka i 3. klasse. Anonymkode: fbd19...84f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #6 Skrevet 7. november 2017 Har ei som går i 4 klasse som fortsatt ikke kan klokka De lærte i 3.klasse og vi har terpet og terpet men hun klarer bare ikke forstå det. De har om klokka igjen nå i 4. Og lekser er et H##### !! Hun er ellers veldig flink i matte, men virker som hun har en rar sperre på klokka. Vi må bare forsette å øve, håper hun lærer for eller senere. Anonymkode: 0fd98...fcc
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #7 Skrevet 7. november 2017 Javel, så det kommer på pensum? Strålende - det var jeg ikke klar over. Men da skal jeg slutte å stresse med det. Takk for svar! HI Anonymkode: 38515...d91
Anonym bruker Skrevet 7. november 2017 #8 Skrevet 7. november 2017 Moava er en veldig fin nettside, og den er delt inn i B for barnehage og nivå 1 til 10 som representerer hvert skoleår Her ser du på nivå 3 at de jobber med klokka i 3.klasse (datteren min har datalekse på Moava hver uke, god trening i flere fag) http://podium.gyldendal.no/mno1-4/3a#menuItem_4 Anonymkode: f2ea4...b6b
februarprins2013 Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 min blir 5 i februar, kan når det er for eksempel når det er helt og halv time,men ikke alt det andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå