Gå til innhold

Neinei. Nå er det over og ut. ( urin)

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr 4. Er bare 31 år. Fikk de andre 3 før jeg var 27. Igår kveld når jeg og mannen la oss lå vi og prata og kosa oss så begynte jeg og flire kraftig og så tissa jeg en skvett på lakenet😐😐 har aldri sjedd før med de andre 3 graviditetane eller i forbindelse med fødsel eller noe.. aldri hatt lekasje og har gode musklatur der nede. Hva sjer nå da? Er redd jeg er ødelagt eller noe nå? Er sexlivet over etter fødsel fordi jeg lekker.. ohh no.. dette er krise!! 

Anonymkode: b0dea...a64

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er gravid med nr 4. Er bare 31 år. Fikk de andre 3 før jeg var 27. Igår kveld når jeg og mannen la oss lå vi og prata og kosa oss så begynte jeg og flire kraftig og så tissa jeg en skvett på lakenet😐😐 har aldri sjedd før med de andre 3 graviditetane eller i forbindelse med fødsel eller noe.. aldri hatt lekasje og har gode musklatur der nede. Hva sjer nå da? Er redd jeg er ødelagt eller noe nå? Er sexlivet over etter fødsel fordi jeg lekker.. ohh no.. dette er krise!! 

Knipeøvelser er tingen. Jeg kunne ikke hoppe på trampoline mens jeg var gravid eller opptil 1/2 år etter uten å skvette litt. Gjorde ikke det da. 

Anonymkode: 57dfc...472

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får vel ikke flere svar når tråden er flyttet inn hit fra anonymforum😐😐

Hi

Evt er det ikke så mye mer å si om temaet. Knipeøvelser og tålmodighet. 

Og gir det seg ikke innen rimelig tid etter fødsel tross flittig kniping, et besøk til lege.

Anonymkode: 9d3d3...74a

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Evt er det ikke så mye mer å si om temaet. Knipeøvelser og tålmodighet. 

Og gir det seg ikke innen rimelig tid etter fødsel tross flittig kniping, et besøk til lege.

Nei greit de men blir jo bekymra 😐 har veldig bra muskler og har alltid hatt det. 

Hi

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei greit de men blir jo bekymra 😐 har veldig bra muskler og har alltid hatt det. 

Hi

Klart man blir bekymra, naturlig det. Men det er ikke helt uvanlig med inkontinens i svangerskap og en tid etter. Det er ikke dermed sagt at det blir et permanent problem.

Og om du skulle være blant de som ikke blir bra igjen med knipeøvelser, for all del søk hjelp. Av de som går rundt med inkontinens i norge, er det en stor del som gjør det aldeles unødig. Det er ofte kun et enkelt inngrep som skal til. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...