Anonym bruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Tips til julekalender til gutt på 9?! For stor for lego, playmobil, fotballkort o.l. Søsteren som er noen år eldre får body shop sin eller noe lignende, men til ham aner jeg ikke🤔 Vil høre om alternativer til forskerfabrikken sin. Takknemlig for tips🙏🏻 PS tar gjerne imot tips ang lillebror på 5 også. Anonymkode: 8f94d...1de
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #2 Skrevet 5. november 2017 hva med gavekalender til begge guttene eller : Paw control eller playmobil til 5 åring og kanskje forsking kalenderen til 9 åringen Anonymkode: 4c327...ee8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Vi har kjøpt forsker fabrikken sin Anonymkode: 56356...06d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Hjelpes, er en 9—åring for stor for lego og fotballkort? Mitt forslag er sjokoladekalender, pakke— eller aktivitetskalender. Anonymkode: 9b6f7...b02
Serepta Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 Min som blir 10 år i januar ønsker seg playmokalenderen. Han leker masse med playmo fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Hvis han liker legobyggesett, så foreslår jeg å kjøpe et så stort legobyggesett som du føler du har økonomi til, så fordele på 24 pakker, evt ha noen pakker med noe annet innimellom. Er jo litt styr med å fordele legoen etter slik det skal bygges. Jeg har pleid å bygge opp hele greia først. Det kan jo også være aktuelt for 5 åringen. Men da er det kanskje greiest å enten ha det over mange færre dager, og ha andre ting også (skolesaker, godterier og lignende.) siden legosett til 5 åringer har færre deler enn de til 9 åringer. Eller ha 2-3 byggesett. Anonymkode: baaf3...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå