Gå til innhold

Hvilken app bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

48 minutes ago, Villfisken said:

Hvilken app bruker dere for å holde styr på syklusen? Temper ikke, kommer ikke til å tempe, men tester for EL. Det som er litt dumt er at den appen jeg har kan man markere positiv eltest, men da setter den el til den dagen. El er vel dagene etter? 

Jeg bruker Flo, men skjønner meg ikke helt på den. Man kan ikke markere positiv el-test, men el-slim (utflod generelt) og andre symptomer. Plutselig flytta den eggløsningen langt tilbake, lenge før jeg huka av el-slim mm. Så det er jo bare tull.

Eggløsning skjer etter positiv test, ca fra 12-36 timer.

Ja, får heller bare ikke følge disse appene. Tenkte liksom at jeg ikke skulle teste for EL for evig og alltid, men la appene gjøre jobben. Men får heller bare teste hver måned da. Hvis ikke noen kommer med tips til en genial app. 

11 minutter siden, Iskula skrev:

Jeg bruker Flo, men skjønner meg ikke helt på den. Man kan ikke markere positiv el-test, men el-slim (utflod generelt) og andre symptomer. Plutselig flytta den eggløsningen langt tilbake, lenge før jeg huka av el-slim mm. Så det er jo bare tull.

Eggløsning skjer etter positiv test, ca fra 12-36 timer.

Du kan markere el test i Flo, du må bare legge det til selv. Gå inn der du krysser av for humør og alt annet. Nederst står det «flere parameter», trykk der og du kan velge tester :) og om du ikke vil at den skal endre seg etter hva du skriver der så hak bort «forbedre prediksjoner»

6 minutter siden, minken89 skrev:

Du kan markere el test i Flo, du må bare legge det til selv. Gå inn der du krysser av for humør og alt annet. Nederst står det «flere parameter», trykk der og du kan velge tester :) og om du ikke vil at den skal endre seg etter hva du skriver der så hak bort «forbedre prediksjoner»

Men burde ikke disse appene vite at positiv eltest betyr ikke el akkurat da, men de neste dagene? For min app sier nå at EL er i dag og at i morgen er jeg ikke like fruktbar. Men om EL er om 12-48 timer bør den jo si at jeg har el kommende dagene. Kanskje for mye forlangt det :P

Har lastet ned Clue, Glow og Fertility Friend. Prøvd de alle 3 nå i 2 måneder og må si jeg liker best Glow.

Fertility Friend er ikke veldig brukervennlig og krever helst at man blir VIP medlem (1 måned gratis VIP når man først tar den i bruk). 

Annonse

53 minutes ago, minken89 said:

Jøss, det skal jeg sjekke ut, tusen takk for tips! :)

Jeg har akkurat lastet ned både Flo og Woman Log. så prøver de ut for å se om det kan være noe. Men Flo sa jeg har EL i dag og WomanLog sier jeg har EL i morgen. Så blir litt forvirra. Men sjekker selv med El- slim. Så tror jo at det stemmer med i dag da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...