Gå til innhold

Lambi toalettpapir smuldrer sånn opp. Lei av papirsmuler i underlivet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket toalettpapir kan dere anbefale? Kan ikke være hardt og stivt, da jeg blir sår av ingenting

Anonymkode: 41f72...4ac

Skrevet

Jeg vet. Møkkapapir. Jeg foretrekker unik sitt. 

Anonymkode: ad5b2...26b

Skrevet

Enig! Foretrekker Serla toalettpapir :)

Skrevet

Unik sitt er mykt, tykt og sterkt. Mye bedre enn Lambi. Rema sitt ligner på det fra Unik og er også bra. Maxi fra Europris er ikke så mykt og tykt som Unik og Rema, men et godt alternativ. Serla sitt er enda grovere og blir nok for grovt for deg.

Kjøper en sjelden gang Lambi sitt og kvaliteten varierer. Noe papir går greit, mens noe smuldrer opp bare du ser på det. Skikkelig drittpapir!

Anonymkode: af8fa...cd0

Skrevet

Veltie 😊

Anonymkode: 8ffe7...2ff

Skrevet

Den der maxi som har mye på rullen. Det er sterkt og passe grovt slik at man kjenner at man tørker seg!

Anonymkode: 0d5e3...448

Skrevet

Godt å høre at vi er flere som ikke er fornøyd med Lambi! Samboer sverger til Lambi, men jeg får helt angst av det!!! 

Anonymkode: a1c83...da0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre at vi er flere som ikke er fornøyd med Lambi! Samboer sverger til Lambi, men jeg får helt angst av det!!! 

Anonymkode: a1c83...da0

Jeg brukte Serla tidligere, og det fungerte ypperlig. Men så måtte jeg bytte til mykere pga. div. ting. Jeg har også irritert meg grønn over at Lambi smuldrer så inn i granskauen mye... Jeg har gått over til Unik, det er mykt nok, men smuldrer ikke en brøkdel av hva Lambi gjør.

Du får teste samboer, prøv å smuginnføre Unik - eller kanskje dere kan ha to papirholdere ved doen :D

Anonymkode: f2d72...f56

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veltie 😊

Veltie er jo mye værre enn Lambi sitt, forferdelig papir

Anonymkode: bdf44...155

Skrevet

First price 😉

Anonymkode: 177ab...6a8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veltie er jo mye værre enn Lambi sitt, forferdelig papir

Nei

Skrevet

Hæ? Smuldrer? Aldri opplevd. Hvordan tørker dere dere?

Anonymkode: 4a8b7...ec8

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Smuldrer? Aldri opplevd. Hvordan tørker dere dere?

Det lurer jeg også på. Vi bruker bare  Lambi og har aldri opplevd smuldring.

Skrevet
4 minutter siden, Tipp topp skrev:

Det lurer jeg også på. Vi bruker bare  Lambi og har aldri opplevd smuldring.

Jeg synes det virker som om det er kvalitetsforskjell på de forskjellige pakkene.Kjøper gjerne sånne store pakker med mange i. Har hatt flere uten problem, noen som smuldrer noe, men den vi har nå er helt forferdelig. Er på skattejakt hver gang en har vært på do

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det virker som om det er kvalitetsforskjell på de forskjellige pakkene.Kjøper gjerne sånne store pakker med mange i. Har hatt flere uten problem, noen som smuldrer noe, men den vi har nå er helt forferdelig. Er på skattejakt hver gang en har vært på do

Jeg har også merket stor forskjell mellom Lambiene. For meg virker det som at Lambi med farget mønster på smuldrer ekstremt, men det som er helt hvitt er litt tykkere og holder bedre.

Anonymkode: e1012...c7a

Skrevet

Vi unngår også Lambi fordi det «loer», løser seg opp og etterlater smuler. 

Serla er best liker jeg best!

Anonymkode: 9953c...c97

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også merket stor forskjell mellom Lambiene. For meg virker det som at Lambi med farget mønster på smuldrer ekstremt, men det som er helt hvitt er litt tykkere og holder bedre.

Anonymkode: e1012...c7a

Det stemmer, det har jeg også merket forskjell på, det hadde jeg glemt. Er det ikke ene typen som er trelags og en som er firelags av Lambiene? Det ene er i hvert fall bedre enn det andre, men jeg husker ikke hvilket.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det stemmer, det har jeg også merket forskjell på, det hadde jeg glemt. Er det ikke ene typen som er trelags og en som er firelags av Lambiene? Det ene er i hvert fall bedre enn det andre, men jeg husker ikke hvilket.

Det jeg har nå som er veldig smuldrete, er helt hvitt 3-lags papir

Skrevet

Lambi er ræl, her går det i serla :)

Anonymkode: 48f6a...4dc

Skrevet

Lambi smuldrer opp. Ligger smulder på gulvet til tider og utider.

Anonymkode: d6e6b...86d

Skrevet

Jeg bruker de kjempestore lilla pakkene fra Rema. Har samme problem med mange ulike typer dopapir. Husker ikke hva det lilla heter nå siden dorullene er satt i skapet og pakken er kastet.. 

Skrevet

Serla er jo ubehagelig og tynt. Kan jo bli sår av mindre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...