Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker meg hvitt spisebord til kjøkkenet med plass til seks personer på hver side. Har nå et stort og svart et med masse riper fra gafler, lekebiler og andre ting.

Anonymkode: fd7dc...6db

Tre personer på hver side mente jeg. Har ikke så enormt kjøkken 😂

Annonse

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ny lampe i et rom der vi nå har dn ødelagt lampe.

nye gardiner i stua

Ny matte ved inngangsdøra.

Anonymkode: db378...63e

Det jeg lurer på selv er om det finnes faktisk fine sånne matter som samtidig gjør jobben? Altså pen dørmatte, gjerne stor?

Anonymkode: 23e72...293

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger tips til kule taklamper! Skal henge over salongen (type squishy sofa, masse puter og tepper, uformell) og være lekker....

Hvordan er stilen din? Minimalistisk, gammeldags, mye krimskrams, rette linjer? Ønsker du farge eller glass? 

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er stilen din? Minimalistisk, gammeldags, mye krimskrams, rette linjer? Ønsker du farge eller glass? 

Eklektisk. Omtrent like mye arv, moderne lys bjørk nordisk og retro rariteter. Ønsker nok glass, når jeg tenker meg om. Gjerne avlang. Så en litt fin lang en som denne, https://www.lampehuset.no/sites/default/files/styles/product_zoom/public/commerce/product/images/7024081026219.jpg?itok=Ho3R4b3Rmen liker ikke opphenget, og vil egt kanskje ha mer syttitall. Men altså glass og ikke farge.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...