Ingvild87 Skrevet 3. november 2017 #1 Del Skrevet 3. november 2017 Hei. Jeg er ei på 30 år. Og dette er til dere som kan og har bihulebetennelse kronisk eller ikke. Jeg lurer på er det noen som har opplevd at dere har hatt synsforstyrrelser på grunn av kronisk bihulebetennelse eller at det er ubehagelig og at du føler lyset er skarpere ute enn det er? Samt at det trykker i ansiktet forskjellige steder og følelsen av at det renner bak. Jeg har ikke feber, jeg har matlyst. MEN jeg er generelt plaget med øre nese hals og for 14 dager siden så opplevde jeg en synsforstyrrelse nesten som aura anfall. Blei livredd og trudde eg fekk slag. Har angst au så disse problemene føler at eg nesten bare venter på at det er noe alvorlig. Metter synsforstyrrelser har jeg følt at det å se har vært merkelig, jeg ser det er ikke det men føler det er ekstremt skarpt for øyene mine for tiden, føler jeg ser skjevt. Føler jeg går ustø og noe voldsomt med bevegelser i ansiktet som forflytter seg neserot, tinning, øre, kjeve, øyne osv og det renner bak nasalt. som sagt jeg har ikke feber og ikke noe sån spesielt dårlig allmenntilstand. Men dette går så på Psyken min og jeg tror det er noe alvorlig galt. Så eg får rett og slett angst oppå alt det her også. Jeg har ikke vondt i hodet. Ikke nakke. Men følelsen av at det er noe med bihulene i ansiktet. Trykk. Klype følelse som forflytter seg. Eg har hatt bihulebetennelse før, og da trodde eg hadde tannverk i alle tennene men det var bihulene. Kanskje en sånn følelse i ansiktet , men generelt i fin for tror jeg takk til dere som svarer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144333273-bihuleplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå