Gå til innhold

Kan robotstøvsuger og vaskerobot erstatte vanlig renhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke god nok helse til å ta meg av huset for tiden, og ser at man kan få vaskerobot og robotstøvsuger til samme pris som noen få timers besøk av vaskehjelp.

Blir det rent nok? Hvordan fungerer det i større hus med flere etasjer? 

Anonymkode: 68daa...046

Fortsetter under...

Skrevet

Robotstøvsuger er hvertfall en kjempegod hjelp i hverdagen.  Vaskerobot kjenner jeg ikke til. Men jeg tipper en robotstøvsuger til hverdags og en vaskehjelp hver 14.dag hadde vært en bra kombo.  

Skrevet

Takk for svar 😊 Hvilken støvsuger har du da? 

Ts

Anonymkode: 68daa...046

Skrevet

Støvsugerrobot har reddet hverdagen her i hjemmet! Jeg ELSKER vår iRobot Roomba (980)
Kjøpte den på supersalg, men fortsatt dyr... Men verdt hver eneste krone! Så utrolig deilig at gulvet blir (relativt) rent helt av seg selv. Drar over med mop med ujevne mellomrom, men klarer oss lenge uten.

Anonymkode: b6810...22d

Skrevet

Har begge deler, personlig foretrekker jeg vaskeroboten om jeg måtte velge en. Støvsugeren setter seg så mye fast, spesielt på tykke tepper. Vaskeroboten jobber sent, så du får ikke vasket et stort hus på en dag med den, men du kan holde det relativt fint vedlike om du er flittig å bruke den. Den tar flekker og vasker bra for hverdager, men skal jeg ha det skikkelig (under sofaen, i hjøner osv.) bruker jeg vanlig mopp og vann. Så kanskje du kan kombinere det? Ha vaskehjelp som tar gulvene for deg hver 3. uke, så bruker du maskinene i tillegg? 

Skrevet

Vi er veldig glad i robotstøvsugeren vår😊. Bruker den på kjøkken, stue, vaskerom og i gangen mellom besøkene fra vaskehjelpen som er her 2 ganger i uken og tar det skikkelig. (Både støvsuging av gulv og møbler og vask av gulvene).

Anonymkode: 51b22...dc3

Annonse

Skrevet

Digger min roomba. Har en 866 tror jeg. Den gjør en god jobb. 

Skrevet

Erstatter ikke i lengden, men du kan vaske/støvsuge sjeldent med de.

Har du mye tykke gulvtepper anbefales ikke robotstøvsuger da de lett kjører seg fast.

Anonymkode: a629e...ee3

Skrevet

Digger min fine lille Pia (roomba 980) 

Skrevet

Har både robotvasker og -støvsuger. Kjører støvsugeren først og deretter vaskeren.  Synes de sammen gjør en strålende jobb når det gjelder gulvene. Så kan jeg vaske lister, dører og andre områder vaskeren ikke tar. Gleder med til det kommer en skikkelig robot - vindusvasker på markedet !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...