Gå til innhold

Hvordan barbere seg nedentil og med hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

I dusjen, til slutt. Da er hårene myke. Bruk gjerne en herre høvel og mye barberskum. Barber først med hårene og gå over til slutt mot. Skulle med iskaldt vann for å lukke porene. Klapp tørt med håndkle og ta på dildorens til slutt:)

Anonymkode: 0de12...048

Skrevet

Jeg barberer meg i dusjen, etter jeg har vasket hår og kropp. Får utslett av barberskum, så jeg bruker bare vanlig dusjsåpe. Såper inn området, barberer mot vekstretning, hvis ikke får jeg det ikke helt glatt. Vasker meg og høvelen godt til slutt. 

Sluttet å bli rød og nuppete da jeg sluttet med barberskum. 

Anonymkode: f3dde...b38

Skrevet

Bruk Venus breeze barberhøvel, de har «barberskum» rundt bladene. Når den er i kontakt med vann (i dusjen) fungerer den veldig bra, trenger ikke ekstra barberskum. Lettvint og greit.

Anonymkode: d654e...1dd

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruk Venus breeze barberhøvel, de har «barberskum» rundt bladene. Når den er i kontakt med vann (i dusjen) fungerer den veldig bra, trenger ikke ekstra barberskum. Lettvint og greit.

Supert. Takk for tips. Kjøpes det i dagligvare. 

Anonymkode: ffa76...c47

Annonse

Skrevet

Voks deg. Mye bedre!!!

Anonymkode: 44f73...b9f

Skrevet

Vokser du hjemme? 

Anonymkode: ffa76...c47

Skrevet

Voks :D Her tar salongen ALT, bein, armer og fiffinetten.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes de der fungerer fint første gang man bruker bladet, men så blir den der såpegreia slimete og ekkel. Hvordan unngår du det? 

Anonymkode: fb35e...64e

Skrevet
13 timer siden, sug lut skrev:

La det være. Ribba kyllinger er ekle.

Hehe. 

Anonymkode: 7c3b4...4ce

Skrevet

bruker høvel, ren, ny og skarp, smører du olje etterpå for og unngå nupper, bruker vanligvis kokosolje, funker bra

Anonymkode: f86d2...1df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...