Gå til innhold

Er denne el testen positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Iskula skrev:

Må være det, syns nesten det er mer farge i teststreken til og med?

Det stemmer at den var bortimot sterkere enn kontrollstrek. Aldri testet etter el før.. aner ikke noe om det. Er på dag 15 men testene kom ikke før idag. Tenkte el kanskje var igår, men kanskje ikke 🤣 når testen blir så positiv, når er det man har el da? 

Anonymkode: dcf00...2cc

Annonse

10 hours ago, Anonym bruker said:

Denne var om mulig ENDA sterkere 😐😐 skjønner ikke noe jeg 🤣 men ganske klare smerter idag, men vil si utfloden var mer tydelig for et par dager siden 

21DC26AB-EA5C-4602-9320-2AF6C8DB68AC.jpeg

Oi, se der 😂 Den var enda sterkere, ja! Kanskje det er toppen, sjekk igjen i mårra 😉

30 minutter siden, Iskula skrev:

Oi, se der 😂 Den var enda sterkere, ja! Kanskje det er toppen, sjekk igjen i mårra 😉

Fikk høre at man skal teste på ettermiddagen og ikke morgen ( noe jeg gjorde med den siste du ser her) ... 🙄 testet igjen på ettermiddagen og nå har den begynt å synke...

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Fikk høre at man skal teste på ettermiddagen og ikke morgen ( noe jeg gjorde med den siste du ser her) ... 🙄 testet igjen på ettermiddagen og nå har den begynt å synke...

Det har jeg også hørt. Trodde det var fordi LH hormonet produseres utover dagen, og derfor kan testen bli negativ om morningen? Men du fikk så sterk strek på morgenurin? 😯 Var den negativ nå?

På 2.11.2017 den 19.36, Iskula skrev:

Det har jeg også hørt. Trodde det var fordi LH hormonet produseres utover dagen, og derfor kan testen bli negativ om morningen? Men du fikk så sterk strek på morgenurin? 😯 Var den negativ nå?

Den sterkeste av de var på morgenen, så jeg tok derfor en på ettermiddagen som var negativ. 

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det når den blir negstiv etter positiv man har el? Eller ? Jeg har prøvd å teste etter men ikke fått noe positiv.. siste mens var 12 OKT.. kan det stemme,?

Anonymkode: 152e2...67c

Jeg er ikke god på dette selv. Der er visst når testen blir negativ igjen etter positiv at det er el... slik jeg har forstått. Hadde siste mens 16 OKT....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...