Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 1. november 2017 #1 Del Skrevet 1. november 2017 Det er så veldig typisk! Vi har en skjer det så skjer det holdning til å bli gravid. Slik har det vært i rundt ett halvår. De som er nær oss vet dette. Egentlig er jeg ganske avslappet på det. Jeg har 2 barn så jeg vet jo at det er mulig å bli gravid. Men så er det folk rundt da... Som maser om at kanskje har jeg blitt mindre fruktbar pga alder ( jeg er bare 31) eller at jeg kanskje er for overvektig til at noe skjer ( jeg holder på å slanke meg, men gjør det i rolig tempo). Noen funderer på om kanskje mannen min er mindre fruktbar pga alder, han er 8 år eldre enn meg. Og vipps så mister man roen å begynner å tenke enn om... Hvorfor må folk komme med slike teorier og stresse sånn med det? Vi er jo ikke aktive prøvere, vi bare "har" oss når vi vil og blir glade hvis noe skjer. Flere som opplever lignende? Det er så nedslående når folk ser så mørkt på det om du ikke blir gravid i det sekundet de vet at muligheten for å bli det er der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144333114-n%C3%A5r-alle-rundt-deg-skremmer-deg-ang-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå