Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Jeg trenger det! Litt realistisk får en være.. jeg har nettopp fylt 40, og jeg vet at ingen kan trylle. Men for et år siden så var jeg på mitt beste. Jeg hadde den vekten jeg ønsket, følte meg godt trent, og så fresh ut. Det var noe jeg fikk flere kommentarer på. Også skjedde det noe. Det begynte med at jeg så veldig trøtt ut om morgenen. Var så hoven under øynene. Også merket jeg at linjene rundt munnen ble tydeligere. Det er akkurat som om at jeg har blitt mer sliten/dradd. Jeg er ikke fornøyd med vekten min (175 cm og 75 kg - gått op 5 kg det siste året), og føler at jeg har lite energi. Det skal sies at jeg har hatt en periode hvor jeg har trøblet med dette å bli 40.. det har gått seg til.. Jeg har også fått problemer med ryggen, så jeg har ikke kunnet trene så mye som tidligere. Det jeg vil ha er altså de gode tipsene for frisk hud, å komme i form/gå ned i vekt uten å kunne trene like effektivt. Gjerne tips om å få bort poser under øynene.. eventuelt en metode å bli 15 år yngre, hvis noen skulle sitte på slik informasjon.. Anonymkode: 6f854...892
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Nok vann og nok søvn. Husk at hormonbalansen endrer seg etterhvert, forbrenningen går ned og alt går generelt tregere med kroppen jo eldre vi blir. Kroppen vil "forfalle", sånn er det bare. Men om du tar vare på deg selv i form av sunne, regelmessige måltider, mye vann, lite alkohol og kaffe, lite "kos" i form av sukker og riktig mengde og form for trening mosjon er du på god vei mener nå jeg da! Og kanskje det aller viktigste: gjør ting som gir deg glede!!! Glade og tilfredse mennesker er ofte "freshere" enn de ulykkelige (ganske urettferdig for den ulykkelige som både føler seg elendig og ser litt sånn ut også 😔 been there done that...). Å være fresh og flott er ikke nødvendigvis definert ut ifra vekt eller rynker. Men skjønner følelsen nær det oppøeves som om kroppen og alt har endret seg mye på et år. Så mine råd altså: nok søvn, frisk luft, riktig mat og drikke, fysisk aktivitet du liker og ting som gjør deg GLAD! Dette er jo også noe som er bra for deg og som du har fortjent 😊 Lykke til, og husk at det er bedre å bli 40 enn å IKKE bli det 😊 Anonymkode: 9bf3f...14e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nok vann og nok søvn. Husk at hormonbalansen endrer seg etterhvert, forbrenningen går ned og alt går generelt tregere med kroppen jo eldre vi blir. Kroppen vil "forfalle", sånn er det bare. Men om du tar vare på deg selv i form av sunne, regelmessige måltider, mye vann, lite alkohol og kaffe, lite "kos" i form av sukker og riktig mengde og form for trening mosjon er du på god vei mener nå jeg da! Og kanskje det aller viktigste: gjør ting som gir deg glede!!! Glade og tilfredse mennesker er ofte "freshere" enn de ulykkelige (ganske urettferdig for den ulykkelige som både føler seg elendig og ser litt sånn ut også 😔 been there done that...). Å være fresh og flott er ikke nødvendigvis definert ut ifra vekt eller rynker. Men skjønner følelsen nær det oppøeves som om kroppen og alt har endret seg mye på et år. Så mine råd altså: nok søvn, frisk luft, riktig mat og drikke, fysisk aktivitet du liker og ting som gjør deg GLAD! Dette er jo også noe som er bra for deg og som du har fortjent 😊 Lykke til, og husk at det er bedre å bli 40 enn å IKKE bli det 😊 Anonymkode: 9bf3f...14e Tusen takk for svar Jeg noterer.. Jeg har ikke spist godteri/kaker på flere år.. og ikke rørt alkohol på 3 mnd. Så der har jeg liksom ikke noe å hente.. Men jeg er kanskje ikke flink nok til å legge meg tidlig, og drikker veldig lite vann.. det går i kaffe. Så der kan jeg prøve å gjøre noe. Også kanskje legge inn en kveldstur hver dag. Har en stillesittende jobb. Tidligere har jo det blitt løst ved kondisjonstrening på treningssenter, men nå er det en tid før jeg kan gjøre det igjen Jeg er veldig glad for at jeg ble 40, altså.. men jeg kunne fortsatt ønske at jeg var yngre. Det er så skummelt å tenke på at jeg om ikke så lenge er senior.. HI Anonymkode: 6f854...892
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Jeg er 41, enda verre! Jeg er nøye med hudpleierutinene. Renser huden morgen og kveld. Bruker peeling et par ganger i uka. Ansiktslammelse minst en gang i uka. Drikker mye vann. Kan ikke trene vanlig, så går mye turer. Passer på å gå så fort at jeg blir litt svett og pulsen går opp, ellers er vel treningseffekten så som så. Er også greit å huske på at sminken man var fin med i tyveårene kanskje ikke er like kledelig nå. Er blant annet forsiktig med pudder og ting med glitter i. Ikke lekkert når det legger seg i de fine linjene.. Ellers prøver jeg å omfavne det å bli eldre, og tenker at de er bedre med litt rynker enn et stivt botoxansikt og nebb Anonymkode: b83ce...cff
tante grusom master of law Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Anbefaler koreansk hudpleie! Har gjort underverker for min hud. Jeg bruker klairs fra soel.no. De har startpakker der som er veldig enkle å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Anbefaler virkelig Restylane og evt litt botox fra 40 årsalderen. Jeg bruker skinbooster og litt fyll i linjen som går fra nesen og ned til munnviken. I tillegg til litt for å løfte munnviken da jeg med årene har fått «sur» munn.. Ingen kan se at jeg har gjort noe men jeg får ofte komplimenter om hvor pen jeg er og hvor godt/frisk/opplagt jeg ser ut. Anonymkode: 5f6a4...617
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Godt humør, nok søvn, mosjon og ok mat. Legg på en god holdning så er du godt hjulpet. Anonymkode: eb845...f81
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Nok vann og søvn, og kanskje litt magi som botox😅 Anonymkode: e4566...ee5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 41, enda verre! Jeg er nøye med hudpleierutinene. Renser huden morgen og kveld. Bruker peeling et par ganger i uka. Ansiktslammelse minst en gang i uka. Drikker mye vann. Kan ikke trene vanlig, så går mye turer. Passer på å gå så fort at jeg blir litt svett og pulsen går opp, ellers er vel treningseffekten så som så. Er også greit å huske på at sminken man var fin med i tyveårene kanskje ikke er like kledelig nå. Er blant annet forsiktig med pudder og ting med glitter i. Ikke lekkert når det legger seg i de fine linjene.. Ellers prøver jeg å omfavne det å bli eldre, og tenker at de er bedre med litt rynker enn et stivt botoxansikt og nebb Anonymkode: b83ce...cff Takk for gode tips Men... ansiktslammelse? :-O HI Anonymkode: 6f854...892
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for gode tips Men... ansiktslammelse? :-O HI Anonymkode: 6f854...892 Visste du ikke at ansiktslammelse en gang i uka var bra eller? Mente altså ansiktsmaske Anonymkode: b83ce...cff
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Anbefaler virkelig Restylane og evt litt botox fra 40 årsalderen. Jeg bruker skinbooster og litt fyll i linjen som går fra nesen og ned til munnviken. I tillegg til litt for å løfte munnviken da jeg med årene har fått «sur» munn.. Ingen kan se at jeg har gjort noe men jeg får ofte komplimenter om hvor pen jeg er og hvor godt/frisk/opplagt jeg ser ut. Anonymkode: 5f6a4...617 Får du blåveis av filler? Hva bruker du eventuelt for å dekke over? Anonymkode: 366ba...92e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Visste du ikke at ansiktslammelse en gang i uka var bra eller? Mente altså ansiktsmaske Anonymkode: b83ce...cff Hahahahahahahahhhahahahah tenkte at det kunne være botox.. men en gang i uka virket litt over the top HI Anonymkode: 6f854...892
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 Tua Trend og dermaroller, det er mine beste tips. Den første er en lien maskin som strammer og løfter ansiktet, er avhengig av den nå. Ser mye fastere ut i ansiktet når jeg bruker den. Dermaroller vet jo de fleste hva er nå, den er også viktig for meg. Det er vektig med en god hudpleierutine som gir huden god næring og fukt. Bruker også Frownies rynkeplaster og Konjacsvamp daglig, det gjør også underverker for sliten hud. Er en hudpleiejunkie, må liksom prøve alt som er nytt og spennende. Anonymkode: 53953...86e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Anbefaler virkelig Restylane og evt litt botox fra 40 årsalderen. Jeg bruker skinbooster og litt fyll i linjen som går fra nesen og ned til munnviken. I tillegg til litt for å løfte munnviken da jeg med årene har fått «sur» munn.. Ingen kan se at jeg har gjort noe men jeg får ofte komplimenter om hvor pen jeg er og hvor godt/frisk/opplagt jeg ser ut. Anonymkode: 5f6a4...617 Haha, in your dreams! Anonymkode: 5d21b...fa0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #15 Skrevet 1. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Får du blåveis av filler? Hva bruker du eventuelt for å dekke over? Anonymkode: 366ba...92e Det er viktig at man går til noen som virkelig kan det de skal da får man svært svært sjelden blåmerker. De må bruke en «skarp» nål til å stikke gjennom huden og en «rund» nål til å sprøyte inn væsken. Den nålen som er «rund» gjør at evt blodårer ofte spretter unna og at det ikke blir hull på de. Etter at jeg begynte hos klinikken som gjør det sånn har jeg aldri hatt et merke og minimalt med hevelse. Jeg har vært sammen med folk samme dag som jeg tar behandling hver gang nå og det er ikke mulig å se hevelse. Tar man lepper kan man se anntydning samme dag, ellers ikke. Tidligere gikk jeg på en annen klinikk (lege som satte det) og de hadde ikke spesialisert seg på dette. Der brukte de helt feil type sprøyte og det gjorde sinnsykt vondt. Faktisk så vondt at jeg måtte ha full «tannlege»bedøvelse. Det var ikke bra!!! Der jeg går nå merker man knapt at de setter sprøytene. Så det er veldig viktig å gå til noen som har spesialisert seg på dette.. Anonymkode: 5f6a4...617
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #16 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha, in your dreams! Anonymkode: 5d21b...fa0 Skjønner jo at du ikke har noe erfaring med dette uten om de grusomme bildene som ofte blir dratt frem i media. Man kan faktisk ikke se det når man bruker det til hudforbedring. Anonymkode: 5f6a4...617
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 10 timer siden, tante grusom master of law skrev: Anbefaler koreansk hudpleie! Har gjort underverker for min hud. Jeg bruker klairs fra soel.no. De har startpakker der som er veldig enkle å kjøpe. Helt enig👌🏻😄 Anonymkode: 4496f...922
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Tua Trend og dermaroller, det er mine beste tips. Den første er en lien maskin som strammer og løfter ansiktet, er avhengig av den nå. Ser mye fastere ut i ansiktet når jeg bruker den. Dermaroller vet jo de fleste hva er nå, den er også viktig for meg. Det er vektig med en god hudpleierutine som gir huden god næring og fukt. Bruker også Frownies rynkeplaster og Konjacsvamp daglig, det gjør også underverker for sliten hud. Er en hudpleiejunkie, må liksom prøve alt som er nytt og spennende. Anonymkode: 53953...86e Hva er Tua Trend og konjacsvamp? Anonymkode: 77ae5...50b
Sondre Snersrud Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 (endret) Heia Endret 2. november 2017 av Sondre Snersrud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå