Gå til innhold

Hvor lenge holder kakaoen seg i termos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vanlig melk blir jo sur om den står ute i romtemp noen timer- er da kakao som er typ en halv dag gammel innafor å drikke?

Anonymkode: 90e65...32b

Fortsetter under...

Skrevet

Det finner du fort ut. Har måttet kaste en del barnehagetermoser oppgjennom fordi de har blitt liggende i sekk over natta, og da skal jeg love deg du kjenner det - og hører det - i det du tar av korken.

Anonymkode: 6ad80...d2d

Skrevet

Har du en god tremos så går det fint, jeg brukte en termos som vi fikk i gave en gang ( crap) den holdt ikke varnen og var ikke helt tett så etter 3 timer var kakaoen sur og klumpete! 

Du merker at den ikke er drikkende med en gang du åpner den!

Skrevet

Det er stor forskjell på termoser, ja. Tenåringen vant en i premie og den fungerte dårlig. Jeg tok med kakao på skitur i den, og skulle drikke etter to-tre timer og da var kakaoen klumpete og sur. Men hvis du legger litt penger i å kjøpe en god termos kan det holde seg lenge. Jeg har sendt med ungene kakao på skoleturer, og de har drukket resten når de kommer hjem og det er fortsatt varmt og godt.

Skrevet

Noen som har tips til en god termos da? :)

Anonymkode: 5247e...431

Skrevet

Vanlig melk blir ikke sur etter et bare noen få timer i romtemperatur. 

Anonymkode: 541c0...f34

Annonse

Skrevet

Takk for svar! Vi har en termos av merket Asaklitt som vi er veldig godt fornøyd med- billig og bra, holder godt på varmen😊 Kjøpes på Clas Ohlson. 

HI

Anonymkode: 90e65...32b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...