Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Synes ikke Tyra er fint. Eufemia er jo et gammelt dronningnavn, og kan fungere som andrenavn. Så at kong Haakons søster het Tyra, men for meg blir det på linje med Janne, Vilde etc., og altså veldig lite kongelig. 

Anonymkode: 7ddb4...8b2

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tyra er jo fint, men Eufemia er bare fælt. Og kombinasjonen... huff! Synes Ingrid er et bedre dronningnavn enn Tyra da.

Anonymkode: 68ef1...c70

Ta tyra ved hornene! 

Anonymkode: 5ad76...c8f

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Synes ikke Tyra er fint. Eufemia er jo et gammelt dronningnavn, og kan fungere som andrenavn. Så at kong Haakons søster het Tyra, men for meg blir det på linje med Janne, Vilde etc., og altså veldig lite kongelig. 

Anonymkode: 7ddb4...8b2

Eufemia høres ut som en rumpesykdom

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eufemia høres ut som en rumpesykdom

Hahaha jeg dør 😂😂. Hadde tenkt til å holde meg nøytral men dette tenkte jeg også 😂😂

Anonymkode: ecb8f...d2f

Annonse

Eufemia synes jeg passer fint på kongelige. Det er staselig. Tyra synes jeg er et flott navn, men synes kanskje ikke det passet så godt sammen med Eufemia. 

Ingrid Eufemia hadde vært fint.

Anonymkode: ea0d2...137

Fjollete navn. Hadde passet ganske godt med søskenbarna.

Ingrid er nydelig. Alexandra er litt pompøst for min del, men hun er tross alt en arveprinsesse. Jenta er jo skjønn, og kler navnet sitt godt. Et navn hun ikke trenger å skjemmes over når hun skal representere Norge. 

Anonymkode: 74038...c78

Fjollete navn. Hadde passet bedre sammen med søskenbarna. 

Ingrid er nydelig. Alexandra er litt pompøst for min smak, men hun er tross alt en arveprinsesse. Jenta er jo skjønn, og kler navnet sitt godt. Et navn hun kan være stolt av når hun skal representere landet. 

Anonymkode: 74038...c78

Veldig kult! MYE finere enn Ingrid Alexandra synes jeg. Men synes egentlig Ingrid Eufemia og Tyra Alexandra er fine kombinasjoner som blir litt mer orginale enn Ingrid Alexandra uten å være så orginale som Tyra Eufemia. 

Dronning Tyra er jo kjent i Danmarkshistorien, så kongelig er det.

Flott navn med god styrke.

Eufemia høres i mine ører litt ut som en sjampo. Men pompøse mellomnavn er jo kongelig tradisjon så i den sammenheng ville det ikke skille seg så veldig ut.

Hun er en flott jente uansett hva hun heter, og vi andre hadde nok blitt vant med det om det var det som var blitt valgt.

Anonymkode: 5d65d...49e

• 2 uker senere...

Eufemia er et nydelig navn, og synes Ingrid Eufemia, som foreslått over her, var et veldig flott alternativ. Liker Eufemia mer enn Alexandra. Tyra synes jeg er kult, men er ikke overbegeistret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...