Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Trenger forslag på middager som er lav-/grovkarbo (ikke nødvendigvis high fat) Alle forslag mottas med takk! Anonymkode: 1c381...2d6
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 https://www.godt.no/#!/oppskrift/7139/fylte-aubergineruller-i-tomatsaus - Den er helt sjukt god!! Men vi dropper ansjos, hvis det er det i den oppskriften 🙈 Ellers anbefaler jeg brødet fra Coop som heter havreprotein. Også har de sojabønnepasta på Coop også. Bare husk at vi ikke skal få for mye soya. Ellers er blomkål en god sideingrediens. Feks i stuing, som ris eller mos ☺️ Anonymkode: 60cd9...4a2
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg går på ketolyse, som er en streng variant av lavkarbo. Så mine forslag, er mat som jeg spiser. Det kan være at noen av de er for lav på karbo for deg koteletter med aioli og blomkålmos squashspagetti med kjøttdeig ovnsbakt laks eller ørret med ovnsbakte grønnsaker - blomkål, brokkoli, løk, squash og vårløk hamburger med ost på toppen, avokadomos og salat til blomkålgrateng med bacon ostesuffle med salat tynnskåret svinefilet med brokkolisalat kyllingfilet i biter, stekt og surret i fløte. Med ovnsbakte grønnsaker Anonymkode: 8175c...b4c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går på ketolyse, som er en streng variant av lavkarbo. Så mine forslag, er mat som jeg spiser. Det kan være at noen av de er for lav på karbo for deg koteletter med aioli og blomkålmos squashspagetti med kjøttdeig ovnsbakt laks eller ørret med ovnsbakte grønnsaker - blomkål, brokkoli, løk, squash og vårløk hamburger med ost på toppen, avokadomos og salat til blomkålgrateng med bacon ostesuffle med salat tynnskåret svinefilet med brokkolisalat kyllingfilet i biter, stekt og surret i fløte. Med ovnsbakte grønnsaker Anonymkode: 8175c...b4c Har du oppskrift på ostesuffle? Anonymkode: 8fe18...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå