Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 På forhånd takk for tips. Anonymkode: 21dab...8fc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Min erfaring er rød langhåret huskatt. Det slår aldri feil for oss. De er så snille med barn. Har to røde og en korthåret svart nå. De to røde oppsøker ungene for kos, den svarte unngår de. Anonymkode: e6f2a...7d8
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min erfaring er rød langhåret huskatt. Det slår aldri feil for oss. De er så snille med barn. Har to røde og en korthåret svart nå. De to røde oppsøker ungene for kos, den svarte unngår de. Anonymkode: e6f2a...7d8 Takk for tips. Vanlig huskatt altså? Ikke rase? Vi har hatt hvite katter. De kan ikke anbefales. Utrolig nydelige, men ikke tilregnelige. Anonymkode: 21dab...8fc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har virkelig ikke peiling, altså, men min bestevenninne da jeg var liten hadde angorakatt. Det var kjempesnill og tålmodig og kosete med oss, Anonymkode: 6eca6...2a3
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har en helt hvit å en svart renrasede norsk skogkatt, de er super sosiale å snille,kosete katter. Det viktige er å finne gode oppdrettere som virkelig vet hva de gjør. Hvis du skal skaffe deg huskatter så er det viktig at disse kattungene blir født innendørs å ikke er ute som villkatter. Anonymkode: 69f37...21e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Helt klart ragdoll 😃👌 helt fantastiske katter ❤ Google rasen😉 Anonymkode: 2bc2d...b0e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 Så et program på tv for ett par dager siden: kattens liv. Der snakket de om katteraser og jeg fikk ihvertfall med meg at himalaya katt var meget godt egnet som familie katt 😁 kjempe fin var den og Anonymkode: 2a192...072
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 Min mamma har en ragdoll. Vet ikke om den er rasetypisk, men den elsker unger og unger elsker den. Den er kjempekosete, bare legger seg til rett der den blir lagt, og da gjerne i fanget til en unge. Hos mamma lever den som en vanlig katt da, den er chippet og sterilisert, har katteluke og går ut og inn som den vil. Anonymkode: 6b93a...44b
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 Ragdoll! Vår ragdoll er helt fantastisk sammen med ungene! 😊 Anonymkode: 5968d...071
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 Då blir det ragdoll. De var nydelige 😍😍 Anonymkode: 21dab...8fc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips. Vanlig huskatt altså? Ikke rase? Vi har hatt hvite katter. De kan ikke anbefales. Utrolig nydelige, men ikke tilregnelige. Anonymkode: 21dab...8fc Hvite katter er ofte døve, det kan være derfor de har virket utilregnelge. Er ikke så lett når man ikke hører. Vil forøvrig anbefale siameser/ orientaler om du vil ha en barnevennlig og sosial katt. Anonymkode: 67bfa...cac
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 Vi har ragdoll. Høyt elsket av barna i huset her. Den elsker å få kos og finner seg i det meste. Blir trillet rundt i dukkevogn, er med i mor, far og barn leker og er ekstremt rolig og har godt lynne. Blir det for mye støy trekker hun seg bare unna, men det skal endel til at hun går bort. Hun følger etter meg som en liten hund rundt i huset. Mjauer lite, hopper ikke opp på bord og kjeøkkenbenk og klorer aldri på noe annet enn klorebrett. Perfekt familiekatt! vår katt er selvvalgt innekatt. Døra står ofte åpne, men hun vil ikke ut med mindre vi er med. Anonymkode: c2803...18f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 Har også ragdoll! Fantastisk katt 😍 Han er utrolig kosete, og tålmodig. Elsker kos og oppmerksomhet. Min har katteluke og går ut og inn som han ønsker 😊 Kompis med kattene i nabolaget. Rett og slett en veldig rolig og bedagelig katt Anonymkode: 518c1...58c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvite katter er ofte døve, det kan være derfor de har virket utilregnelge. Er ikke så lett når man ikke hører. Vil forøvrig anbefale siameser/ orientaler om du vil ha en barnevennlig og sosial katt. Anonymkode: 67bfa...cac Vi har hatt 3 nydelige hvite. Bare ene var døv. Det har ikke vært den "verste" heller. De har vært høyt elsket alle. De ble nærmere 17 år alle Anonymkode: 21dab...8fc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 MANGE, MANGE, MANGE Ragdolls kan faktisk IKKE gå utendørs, fordi de er så svimete og dumme at de ikke forstår at mennesker og biler er farlige. Fakta. Hvis du skal ha utekatt, ville jeg valgt en fra dyrebeskyttelsen Anonymkode: 94ace...fbb
Gjest elissa2 Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Vi har en Devon Rex, å det er jaggu en vittig skapning! Han leker gjemsel med barna, trøster dem når de gråter, vil være med på absolutt alt som skjer og han er skikkelig kleptoman🙈 han stjeler og gjemmer ting🙈 han har vi hatt i 7 år, å med han fulgte det masse glede😄 utseende messig er han litt snål, men det blir man vandt til😂 legger ved bilder fra han var liten, og slik han ser ut nå🙈 å Jadda! Endret 31. oktober 2017 av elissa2
mirredutt Skrevet 31. oktober 2017 #17 Skrevet 31. oktober 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: MANGE, MANGE, MANGE Ragdolls kan faktisk IKKE gå utendørs, fordi de er så svimete og dumme at de ikke forstår at mennesker og biler er farlige. Fakta. Hvis du skal ha utekatt, ville jeg valgt en fra dyrebeskyttelsen Anonymkode: 94ace...fbb Min ragdoll er utekatt, aldri vært noe problem. Veldig dyktig musefanger er han også
cherry coke Skrevet 31. oktober 2017 #18 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, elissa2 skrev: Vi har en Devon Rex, å det er jaggu en vittig skapning! Han leker gjemsel med barna, trøster dem når de gråter, vil være med på absolutt alt som skjer og han er skikkelig kleptoman🙈 han stjeler og gjemmer ting🙈 han har vi hatt i 7 år, å med han fulgte det masse glede😄 utseende messig er han litt snål, men det blir man vandt til😂 legger ved bilder fra han var liten, og slik han ser ut nå🙈 å Jadda! Så herlig han er😍
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #19 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, elissa2 skrev: Vi har en Devon Rex, å det er jaggu en vittig skapning! Han leker gjemsel med barna, trøster dem når de gråter, vil være med på absolutt alt som skjer og han er skikkelig kleptoman🙈 han stjeler og gjemmer ting🙈 han har vi hatt i 7 år, å med han fulgte det masse glede😄 utseende messig er han litt snål, men det blir man vandt til😂 legger ved bilder fra han var liten, og slik han ser ut nå🙈 å Jadda! Å så artig og herlig 😍😍 Takk for bilde 😍 Anonymkode: 21dab...8fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå