Gå til innhold

Hvordan kan jeg male edderkoppspinn i kinnene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min vil ha edderkoppspinn i kinnene i morgen. Hvordan kan jeg male dette? Jeg er ikke stø på hånden, og ikke flink til å tegne/male.

Anonymkode: 643d8...a5e

Skrevet

Tegn først et stort pluss tegn + så setter du et nytt kryss oppå de andre slik at det blir en stjerne. Etterpå tegner du border innenfra og ut som treffer hverandre på strekene.

Anonymkode: cb56e...97a

Skrevet

Sjekk Facebooksiden til nille, de hadde en video med enkle sminketips for et par dager siden, bl.a edderkoppspinn. 

De sminker tre barn i videoen (jeg klarte ikke linke) 

Anonymkode: 27315...d9e

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tegn først et stort pluss tegn + så setter du et nytt kryss oppå de andre slik at det blir en stjerne. Etterpå tegner du border innenfra og ut som treffer hverandre på strekene.

Anonymkode: cb56e...97a

Som en runding rundt stjerna på en måte? 

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk Facebooksiden til nille, de hadde en video med enkle sminketips for et par dager siden, bl.a edderkoppspinn. 

De sminker tre barn i videoen (jeg klarte ikke linke) 

Takk. Jeg så på den, litt for avansert for meg 😣

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som en runding rundt stjerna på en måte? 

Se på denne strektegningen her, først mange streker i kryss også buede streker mellom. Prøv på et ark først, det er ikke vanskelig.

https://www.google.no/search?q=tegne+edderkoppnett&tbm=isch&source=iu&pf=m&ictx=1&fir=sYs9pmWhraNFLM%3A%2CWucxkNTfieo3QM%2C_&usg=__yt-fVHsE7w4dgrvpd9EDJ1fgXhc%3D&sa=X&ved=0ahUKEwin0IiNt5rXAhVG1RoKHTpzDRAQ9QEIKDAA#imgrc=sYs9pmWhraNFLM:

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se på denne strektegningen her, først mange streker i kryss også buede streker mellom. Prøv på et ark først, det er ikke vanskelig.

https://www.google.no/search?q=tegne+edderkoppnett&tbm=isch&source=iu&pf=m&ictx=1&fir=sYs9pmWhraNFLM%3A%2CWucxkNTfieo3QM%2C_&usg=__yt-fVHsE7w4dgrvpd9EDJ1fgXhc%3D&sa=X&ved=0ahUKEwin0IiNt5rXAhVG1RoKHTpzDRAQ9QEIKDAA#imgrc=sYs9pmWhraNFLM:

Takk. Så lettere ut nå, ser ut som om jeg kan klare den der 🎃😃 Tenkte bruke sånn liten svamp og lage kinnene lyse grønn, også svart nett oppå. Høres det bra ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...