Gå til innhold

Hva kan jeg kle meg ut som imorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloween fest på skolen til ungene, og nå ser jeg at alle de andre voksne som skal være med å hjelpe til skal kle seg ut. 

Jeg har ingen klær som kan gjøres om til et kostyme. Så hva kan jeg kle meg ut som? Tenkte på heks. Har en heksehat også kjøpe en en heksenese, men blir det teit med vanlig klær til? De andre foreldrene slår seg helt løs ser det ut til, med fult kostyme og alt. 

Er overvektig så finner nok ikke noe særlig kostymer til meg i butikken til rimelig pris

Anonymkode: a95f3...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt gjøre som du skrev med heksehatten :) Alle trenger ikke fulle kostymer! (det er jo litt galskap å bruke så mye penger bare på en kveld!)

Har du et hvitt, vanlig laken eller hvitt gammelt dynetrekk som du kan ofre, så kan du komme som spøkelse eller snømann. Bare klipp hull til øynene og ev. tegn på en munn, men ikke nødvendig om det er spøkelse, så kan du knytte en snor rundt halsen, helt løst som gjør at du definerer hodet, men resten bare henger løst.

Anonymkode: 415ab...cbd

Skrevet

Du har ikke en sort kjole?! Det har jeg brukt til heksehatt. Det holder i massevis👌🏼! 

Eller en gammel sort genser du ikke bruker lenger og fryns til armene...

Sorte klær og klipp en søppelsekk i frynser og et hull til hode. 

Bruk sort øyenskygge rundt øynene og en skjønnhetsflekk👻

Skrevet
16 minutter siden, Twintipp skrev:

Du har ikke en sort kjole?! Det har jeg brukt til heksehatt. Det holder i massevis👌🏼! 

Eller en gammel sort genser du ikke bruker lenger og fryns til armene...

Sorte klær og klipp en søppelsekk i frynser og et hull til hode. 

Bruk sort øyenskygge rundt øynene og en skjønnhetsflekk👻

Har ikke så mye klær som passer, har ikke gått ned svangerskapskiloene enda😝 Men har en svart kjole, men føler meg ikke vel i kjole, er så feit🙈 

Men tror jeg går for heksehatt og enkel sminke;)

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke så mye klær som passer, har ikke gått ned svangerskapskiloene enda😝 Men har en svart kjole, men føler meg ikke vel i kjole, er så feit🙈 

Men tror jeg går for heksehatt og enkel sminke;)

Du blir fin uansett:))) Tro meg, ingen kommer til å bry seg nevneverdig:)

Ha en fin kveld 💀👻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...