Gå til innhold

Fler enn meg som ligger mye på sofaen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slå på tv’n, se på en serie og gjør det med god samvittighet! Dere er gravide vakre kvinnemennesker! Det er lov å ta det med ro når man er dårlig😄

hilsen 3 barns mamma som også sleit med det samme en gang i tiden😂😂😂

Anonymkode: 2b949...00c

Har ligge utstrakt på sofaen siden uke 6 og er nå i uke 13. Nå er jeg lei så prøver meg på 50% jobb denne uka og håper det går fint nå som oppkaste har gitt seg. Men har fått bekkenplager så halter litt og veldig fort trøtt. Satt i rullwstol de siste 4 ukene med nr 2 og krykker mye så forventer ikke så mye denne gangen men håper 😂

Ja, er mye i sofaen. Lå dårlig fra uke 4 til uke 12 i juni men mistet. Nå har jeg ligget fra 4 igjen og er i uke 9😕 Ble så drit lei den gamle sofaen etter å ha ligget så mye på den at vi faktisk slo til på et tilbud og kjøpte ny😉 Men ikke noe mindre sitting i den nye, bare litt bedre🙂

Annonse

Jeg sover til kl 11-12. Ligger i sengen til kl 14 og flytter meg til sofa. Er jeg ute av huset kjører bil i 10 min eller noe er jeg helt ødelagt etterpå. Litt kvalm veldig slapp. Begynte i uke 10 så håper d gir seg i uke 14. Blitt masse serier på netflix då.

Ligger rett ut etter jobb og har gjort det i 6 uker. Er helt utmattet og kvalm døgnet rundt. Planen om sunt kosthold og mosjon gikk dunken, noe som er litt krise da jeg sliter med ryggen. Håper og tror 2. Trimester blir bedre. Hadde en veldig god dag i går der jeg fikk bidratt litt i hjemmet og det føles utrolig bra :) 

Anonymkode: 4a8ea...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...