Gå til innhold

Viaplay eller Netflix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kira skrev:

Jeg liker best Sumo, men mannen ser bare på Netflix. Viaplay sa vi opp fordi ingen så på den. 

Vi har ikke vanlig TV med mange kanaler lenger, ser kun på via nettet.

Ja alle har sin smak. Hvilken pakke burde jeg ha inne på sumo om d blir det og hva er best å se der. 

Kan velge øvere grense for bruk av data eksempel middel, lav eller høy kvalitet. Siden jeg bare har mobilt Internett 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har Sumo, Viaplay, Netflix og HBO Nordic. Både jeg og ungene på 8-12 bruker Viaplay mest, mens mannen foretrekker Sumo. Min nummer to er HBO Nordic. 

Anonymkode: 21ce0...a96

Godt å høre. Hva er best å se på av serie/film på d3n dere bruker mest. Er ikke så inne på disse

Annonse

8 minutter siden, Anonym10000 skrev:

Godt å høre. Hva er best å se på av serie/film på d3n dere bruker mest. Er ikke så inne på disse

Jeg synes Sumo er veldig dyrt, men vi har den pga fotball.

Ungene ser på det meste av seriene på Viaplay. Jeg har sett/ser på 

blacklist

outlander

grey’s anatomy

the affair

lethal weapon

veterinærene

preacher

the whispers

ray donovan

wayward pines

mr. Robot

outsiders

outcast

supernatural

vampire diaries

lie to me

blindspot

underground 

++

Anonymkode: 21ce0...a96

Har viaplay og netflix, og er av-og-på abonnent på HBO. Ungene ser mest på viaplay, da de har nickelodeon-programmene, men er innom netflix også avogtil (stort sett for Lekende Lett og Barbie).

Sjøl ser jeg like mye på netflix som viaplay, da jeg synes at viaplay er ok på serier, mens netflix er bedre på filmer.

Med ujevne mellomrom logger jeg på HBO-kontoen min for de har de beste seriene, men de suger på barnetv, og jeg har ikke råd til alle 3. 

Anonymkode: b7c20...b6a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...