Gå til innhold

Noen med 3 barn her ?

Anbefalte innlegg

Vi fikk to tette barn og jeg syns d var veldig pes da de var helt små..  la bort tanken på nr3. Men nå er de 5 og 7 og lysten på en til er veldig sterk. Mannen er usikker og syns d er mye å følge opp. D er jo mye, men jeg har såå lyst på den lille flokken og klarer ikke slå meg til ro med 2.. Hva tenker dere ? Er det mye mer jobb m 3 og mye verre økonomisk? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332828-noen-med-3-barn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 2 gutter fra forrige ekteskap og prøver på nr 3 med min nye samboer... Merker at den biologiske klokka mi tikker raskere og raskere da jeg fyller 37 i år og er redd for å ikke kunne gi min nye samboer et barn😱

Anonymkode: 0511d...763

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har 2 gutter fra forrige ekteskap og prøver på nr 3 med min nye samboer... Merker at den biologiske klokka mi tikker raskere og raskere da jeg fyller 37 i år og er redd for å ikke kunne gi min nye samboer et barn😱

Anonymkode: 0511d...763

Samme her... blir 37 i år. Og mannen mener vi kan ta d senere når d passer bedre!? Senere når lissom..

På 29.10.2017 den 12.56, Anonym bruker skrev:

Jeg har 3, og vi prøver på nr 4

2 stk er veldig tette, var rimelig hektisk da de var små. Jeg synes ikke forskjellen var så veeeldig stor da nr 3 kom, men litt var det jo! 

Anonymkode: 14f8e...0e6

Tusen takk for svar.. mannen tenker på at vi ikke har flere soverom i huset... aner ikke hvor nr 3 skulle hatt rom :-P

Vi har 3 stk.. vil si at hendene er rimelig fulle allerede 😁 samtidig så har vi bestemt oss for å prøve på nr 4.. har alltid ønsker meg en stor familie.. 💞

Overgang fra 2 til 3 synes jeg var voldsom.. men så blir det som det blir tenker jeg.. hektisk,slitsomt men definitivt verdt det 😀

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...