Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #1 Skrevet 28. oktober 2017 Jeg skal begynne å ta en ny medisin. Hva menes med «utenom måltid» i antall timer egentlig? Hvor lenge må jeg vente med å ta den ETTER å ha spist, og hvor lenge etter å ha tatt medisin må jeg vente med å spise på nytt? Anonymkode: 43a1e...bfa
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #2 Skrevet 28. oktober 2017 Min tidligere lege sa alltid at det betyr en time før mat eller to timer etterpå. Dvs. tar du det etter et måltid bør det gå minst tre timer fra forrige måltid til neste. Anonymkode: f735e...2e0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #3 Skrevet 28. oktober 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min tidligere lege sa alltid at det betyr en time før mat eller to timer etterpå. Dvs. tar du det etter et måltid bør det gå minst tre timer fra forrige måltid til neste. Anonymkode: f735e...2e0 Takk! Anonymkode: 43a1e...bfa
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 Avhenger av hvilken medisin det er Anonymkode: f85d9...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå