Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #26 Skrevet 30. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk! Hjelper litt at jeg slipper Fragmin, men kommer sikkert til å utsette det til jeg må. Men får tenke nøye gjennom det, da. Hvilken diett har man etter inngrepet? Anonymkode: 2644b...464 Hva er Fragmin forresten? Mannen min fikk ikke noe beskjed om Fragmin. Det er en streng diett man går på, ingen fet mat osv..Google vet det meste Og det er 2 uker også prøver man forsiktig seg frem. Anonymkode: 7f0f3...540
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #27 Skrevet 30. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke andre symptomer enn smerter kan man ha ved gallestein og behov for å fjerne galleblæra? Har selv ikke så mange anfall, men sliter mye med magen og løs, fettete avføring. Sorry... Anonymkode: fe048...292 Hm, aner faktisk ikke. Mannen min hadde smerter og anfall, spiste han mye og mer fet mat så fikk han stikkende smerte. Og legen anbefalte å ta operasjonen, for hvis han skulle vente til han fikk anfall så kunne det bli være. Anonymkode: 7f0f3...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå