Gå til innhold

Hvis du skulle kledd deg ut på Halloween. Hva hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor var jeg på Halloweenfest. Og jeg ble selv overrasket over hvor mange som var kledd som tøsete politi/sykepleier/djevel av jentene. Jeg mener dette er uheldig å gjøre. 

Det er i og for seg skremmende at et dame på 40 år kler seg ut som slutty nurse, så jeg ble jo skremt. Likevel. Hva er greia?

Dere lurer vel på hva jeg var utkledd som?

Hadde edderkopp kostyme. Livredd edderkopper. 

Anonymkode: 6e38e...449

Skrevet

Jeg skal være en mumifisert egyptisk gudinne som har skinnet en person og kledd på seg skinnet for å se vakker ut :nigo:

(Skal lage det slik at det er åpninger der man ser bandasje og tynne kjettinger som drar huden på plass)

Tidligere har jeg vært et wraith fra Stargate Atlantis, en cyborg, vampyr, heks, demonjeger og Alv

Skrevet
4 minutter siden, Cersei Lannister skrev:

Jeg skal være en mumifisert egyptisk gudinne som har skinnet en person og kledd på seg skinnet for å se vakker ut :nigo:

(Skal lage det slik at det er åpninger der man ser bandasje og tynne kjettinger som drar huden på plass)

Tidligere har jeg vært et wraith fra Stargate Atlantis, en cyborg, vampyr, heks, demonjeger og Alv

Aaaaah. Dame etter min smak. Du legger flid i antrekket. Jeg liker det. Vet ikke hva alt du nevner er da. 😂😂😂

Skrevet

Jeg skulle hatt t-skjorte med Coca cola-logo og kjæresten skulle hatt med Jack Daniels. Altså går vi som "jack and coke".  

Anonymkode: 486b2...25e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle hatt t-skjorte med Coca cola-logo og kjæresten skulle hatt med Jack Daniels. Altså går vi som "jack and coke".  

Haha. Kan også gjøre det enkelt. 😊

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Haha. Kan også gjøre det enkelt. 😊

Ja, det var det jeg tenkte. :P Orker ikke styre så mye med kostyme, og verken jeg eller kjæresten er spesielt glad i å kle oss ut. 

Skrevet

Skal være heks på Halloween , skal ikke på fest men skal  være hjemme og ta i mot barn som ringer på. 

Anonymkode: 9f2ab...267

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aaaaah. Dame etter min smak. Du legger flid i antrekket. Jeg liker det. Vet ikke hva alt du nevner er da. 😂😂😂

Brukte google for inspirasjon ;)

Cyborg, røft kledd, ledninger limt i ansiktet, powerbank i lommen (for å ha strømuttak) fansy hår og sminke (Litt så sify inspirert romskiparbeider) Hadde dårlig tid den dagen

Alv, heks, demonjeger fansy sminke og alveører, og selvfølgelig myyye teaterblod på demonjegern :nigo:

Wraithet bygde jeg opp ansiktet mitt i 3 timer og sminkte meg til et (hvis du googler stargate atlantis Wraith, så ser du de) Også sydde jeg kostyme i 3 uker i forveien og gikk med høyheler. 

Sminket broren min til Freddy Kuruger et år, han hadde skinnet seg og jeg satt med bomull og latex og fikset han 

Går mye latex, lim, teaterblod og sminke den dagen :nigo:

Jeg ELSKER halloween :D

Skrevet

50taøls kjole, med håret og sminken, men med spøkeles sminke i tillegg. Tenker litt på candy skull sminke, men så flink er jeg ikke. 

Anonymkode: 2044f...e13

Skrevet

Pochahontas. Selvfølgelig.

Anonymkode: 843fd...480

Skrevet

Har kledd meg ut som mye rart, men mitt beste kostyme var avatar med full sminke og catsuit og parykk. Hvis jeg skulle kledd meg ut idag så ville jeg gått for Melania Trump.

Skrevet

Jeg skal være helt lettkledd, med tildekket ansikt og hender. Sal bevege meg rundt i et spøkelseshus.

Anonymkode: 30a92...b1b

Skrevet

Jeg unngår også slutte kostymer. Synd at 90% av damekostymer er slike. I år tenkte jeg å finne inspirasjon i dias de muertos. Fargerikt og morsomt. 

Anonymkode: 16bae...93a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal være helt lettkledd, med tildekket ansikt og hender. Sal bevege meg rundt i et spøkelseshus.

Ikke lettkledd men svartkledd.

Skrevet

batman eller superman :)

Anonymkode: 3d1c4...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...