Gå til innhold

Pp’en som klaffet?

Anbefalte innlegg

Hva gjorde du den pp’en det klaffet for deg(dere)? 

Gjorde du noe annerledes? 

Har så utrolig lyst til å overraske svigers med en gravditetstest på julaften, tror ikke det gikk denne gangen (ikm på lørdag) så har ett forsøk til gode, heldigvis. Er bare i pp3 men åhhh så utrolig utålmodig.. har spandert på meg clearblue sin dual ovulation eggløsningstest som forhåpentligvis skal gi oss augustbebisen ❤️ 

Anonymkode: 738b4...f1a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332631-pp%E2%80%99en-som-klaffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

No prøvde eg det meste, so har egentlig ikkje so stor tru på att kjerringråd hjelper 😅 men vi tok begge sinktabletter den mnd det klaffa (det skal hjelpe på svømmarane til mannen). Eg var også streng med meg sjølv og testa ikkje før på IKM (det gjor eg også ppen før også då), veldig deilig å ikkje stresse med denne testinga i dagane i forvegen 😊 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg aner ikke om det er løsningen, men ved den gangen som klaffet så kom mannen min inni meg bakfra..(kremt altså stående på knærne).

Jeg leste at det skulle hjelpe svømmerne på vei.

Anonymkode: 0e87c...a02

Det er jo ikke så dumt 👍🏻

46 minutter siden, Minimeg123 skrev:

No prøvde eg det meste, so har egentlig ikkje so stor tru på att kjerringråd hjelper 😅 men vi tok begge sinktabletter den mnd det klaffa (det skal hjelpe på svømmarane til mannen). Eg var også streng med meg sjølv og testa ikkje før på IKM (det gjor eg også ppen før også då), veldig deilig å ikkje stresse med denne testinga i dagane i forvegen 😊 

Det tipset har jeg ikke lest før 🤔 Takk for tips!😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...