Gå til innhold

Usikker..

Anbefalte innlegg

et lite spørsmål.

i August var min syklus på 31 dager, normal. Vi hadde oss rundt slutten av August starten på September. 

Mensen som kom den 13 Sept kom på dag 38, altså 7 dager forsinket. To dager med «kraftig» blødning og noen dager med spotting. 

I følge appen hadde jeg da eggløsning rundt starten på Okt, vi hadde oss 2 og 5 okt. 

På Mandag testet jeg positivt, 2-3 på Clearblue. Hadde også to positive tester på RFSU. Ingen tvil.

mitt spørsmål, kan jeg ha blitt gravid August/Sept? Eller er det mer logisk at jeg ble gravid starten på Okt iom at jeg hadde mensen i Sept? 

I følge mine beregninger så er jeg 6+2 visst jeg ble gravid nå i Okt, og nesten 10 uker visst jeg ble gravid i August/Sept.

Anonymkode: 3d9af...406

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332569-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

et lite spørsmål.

i August var min syklus på 31 dager, normal. Vi hadde oss rundt slutten av August starten på September. 

Mensen som kom den 13 Sept kom på dag 38, altså 7 dager forsinket. To dager med «kraftig» blødning og noen dager med spotting. 

I følge appen hadde jeg da eggløsning rundt starten på Okt, vi hadde oss 2 og 5 okt. 

På Mandag testet jeg positivt, 2-3 på Clearblue. Hadde også to positive tester på RFSU. Ingen tvil.

mitt spørsmål, kan jeg ha blitt gravid August/Sept? Eller er det mer logisk at jeg ble gravid starten på Okt iom at jeg hadde mensen i Sept? 

I følge mine beregninger så er jeg 6+2 visst jeg ble gravid nå i Okt, og nesten 10 uker visst jeg ble gravid i August/Sept.

Anonymkode: 3d9af...406

Skulle du vere 10 uker og ha 2-3 på digitale er du på veg og miste. Jeg har troa på 6+2.

Anonymkode: 52583...e5b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332569-usikker/#findComment-148570404
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...