Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Samboeren mener jeg er helt mobilavhengig .. han har klaget før også.. så jeg syns jeg har vært flink å legge den bort mer .. passer faktisk på å bruke den når han bruker sin.. men nå klager han igjen.. hvor mye bruker dere tlf om dagen? Anonymkode: 57c38...e80
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Bruker den kun hvis det kommer en telefon eller jeg må ringe noen, eller om jeg sender eller mottar sms. Bruker pc til å være på nettet, det blir også bevisstgjøring mtp. hvor mye man er på nett. Anonymkode: a8a18...952
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Har ikke data i hus:( men syns ikke det er riktig å klage når vi feks sitter å ser etter hus til salgs/bil osv.. og man tar kontakt så må man jo nesten fortsette å skrive med personen.. jeg har kanskje et par oppdateringer på fb i uka, men sjekker fb i gang om dagen,( om morran på Do faktisk.. fordi jeg har litt magetrøbbel 🙈) føler jeg er ganske bevist på det nå.. men han klager enda.. Anonymkode: 57c38...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå