Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer prøver nå igjen å bli gravid etter en sa lørdag 14 oktober. Blødde til tirsdagen (4 dager) så har det bare vært litt brunt utflod noen dager. Fikk bekreftet det da jeg tok hcg tirsdag og torsdag forrige uke og då var den på 48 og 12. Var nesten 8 uker på vei, og selv om det var totalt uplanlagt hadde vi nå gledet oss og var klar for dette. Derfor hopper vi på og prøver igjen!

Vi hadde samleie på mandag og i går merket jeg noe jeg tolker og eggløsnings slim, men det er jo knappe halvannen uke siden sa! Kan eggløsning komme så fort igjen? Fikk bittelitt rosa på papiret en gang i går og i dag har jeg murringene og stikninger. Er kjempeoppblåst etter sa og sikkert nå el. Er det faktisk mulig? Jeg har aldri lagt merke til noe ang eggløsning før utenom slimet, for vi har jo ikke prøvd. Jeg skal ta ny hcg prøve om halvannen uke for legen ville se at den går i null etter sa. Dette er jo like før mensen egentlig skal komme. Tenker at om hcg er over 12 da så kan det tyde på at vi har greid å bli gravid igjen? 😊

Var totalt knust etter sa så er glad jeg hadde litt feire mens det pågikk. Hadde kjøpt ting til å avsløre graviditeten for familie etter ultralyd jeg egentlig skulle hatt i dag. Gruer meg litt til det kommer i posten... Håper så inderlig vi greier det igjen med en gang nå når jeg ikke går på pilla, så kan vi avsløre det i julegavene kanskje 😄

Endret av lambi92
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332488-el-s%C3%A5-snart-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...