Gå til innhold

Noen som har blitt sammen igjen etter pause/ kalde føtter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk kalde føtter, ville ta pause, nå angrer han seg... Ønsker å høre fra dere damer som har tatt tilbake ekser, kan det faktisk gå bra? 

Anonymkode: 85b44...41e

Skrevet

Her var det slutt i nesten 3 år før vi ble et par igjen 😍 går mye bedre nå med forholdet etter å ha bodd fra hverandre en tid

Anonymkode: 32e81...894

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her var det slutt i nesten 3 år før vi ble et par igjen 😍 går mye bedre nå med forholdet etter å ha bodd fra hverandre en tid

Anonymkode: 32e81...894

Kan du fortelle nærmere?

Anonymkode: e35de...cb0

Skrevet

Vi gjorde det slutt i fjor sommer, var slutt i noen mnd før vi startet på igjen, og nå har vi vært sammen igjen siden desember. Jeg gjorde det slutt igjen i går, for jeg føler ikke vi har en fremtid sammen. Veldig vond, for jeg elsker han og vil egentlig være sammen med han, men ønsket mitt om et barn i nær fremtid veier tyngre. Men jeg kan ikke utelukke at det blir oss igjen.. Vi er som sjelevenner da, selv om det var slutt var vi fortsatt bestevenner, og det kommer vi nok til å være nå også. 

Anonymkode: a8da1...21e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi gjorde det slutt i fjor sommer, var slutt i noen mnd før vi startet på igjen, og nå har vi vært sammen igjen siden desember. Jeg gjorde det slutt igjen i går, for jeg føler ikke vi har en fremtid sammen. Veldig vond, for jeg elsker han og vil egentlig være sammen med han, men ønsket mitt om et barn i nær fremtid veier tyngre. Men jeg kan ikke utelukke at det blir oss igjen.. Vi er som sjelevenner da, selv om det var slutt var vi fortsatt bestevenner, og det kommer vi nok til å være nå også. 

Det hørtes vondt ut ☹

Har dere barn sammen? Gjorde du det slutt pga han ikke ville ha barn? 

Du må være et tøft valg å ta, men har selv troen på å følge hjertet.

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hørtes vondt ut ☹

Har dere barn sammen? Gjorde du det slutt pga han ikke ville ha barn? 

Du må være et tøft valg å ta, men har selv troen på å følge hjertet.

vi har ikke barn sammen nei. Jeg har en datter på 5, og vil gjerne gi henne et søsken mens hun enda har glede av det. Ville helst ha en til med 2-3 års mellomrom men det skipet har jo gått. Han er ikke klar for felles barn og syntes det er nok med den "vi" har. Tenker da å gjøre det på egenhånd. Men tanker kan jo alltid forandre seg, så jeg er fortsatt veldig usikker. Han ville prate mer så han kommer på fredag for en ny prat.. Han vil tydelig ikke at det skal bli slutt, så det blir hardt :(

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

vi har ikke barn sammen nei. Jeg har en datter på 5, og vil gjerne gi henne et søsken mens hun enda har glede av det. Ville helst ha en til med 2-3 års mellomrom men det skipet har jo gått. Han er ikke klar for felles barn og syntes det er nok med den "vi" har. Tenker da å gjøre det på egenhånd. Men tanker kan jo alltid forandre seg, så jeg er fortsatt veldig usikker. Han ville prate mer så han kommer på fredag for en ny prat.. Han vil tydelig ikke at det skal bli slutt, så det blir hardt :(

Skjønner godt at du vil gi henne ett søsken. Søsken er jo en rikdom. 

Trist når man ikke føler man har en felles fremtid, men samtidig føler seg som sjelevenner. Blir jo som ett dilemma. 😔

Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gammel er dere?

I min situasjon har ikke samboer mulighet å gi meg svar på når vi skal gå for nr 2 og det gjør meg trist. Dermed er jeg usikker på om vi har en fremtid sammen .  Synd om vi ikke har det, for jeg føler vi er sjelevenner

Skrevet

Etter tre år og ett barn gjorde jeg det slutt. Vi ble sammen igjen etter 1 1/2 år igjen og har nå vært sammen i 7 år og venter barn nr. 3. 

Anonymkode: 5e003...e95

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter tre år og ett barn gjorde jeg det slutt. Vi ble sammen igjen etter 1 1/2 år igjen og har nå vært sammen i 7 år og venter barn nr. 3. 

Solskinnshistorie 😊 Kan jeg spørre hvorfor du gjorde det slutt? 

Skrevet

Godt å se det er håp. Mannen min gikk for 1 mnd siden men elsker meg og vil ikke være med noen andre. Sier jeg alltid kommer til å være den eneste kjæresten hans. Vi er ikke på samme plass når det gjelder barn og sånt og dumt sånne ting skal bryte opp.. men jeg kommer aldri til å elske noen andre og håper han kommer tilbake til meg

Anonymkode: 046f6...7b0

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å se det er håp. Mannen min gikk for 1 mnd siden men elsker meg og vil ikke være med noen andre. Sier jeg alltid kommer til å være den eneste kjæresten hans. Vi er ikke på samme plass når det gjelder barn og sånt og dumt sånne ting skal bryte opp.. men jeg kommer aldri til å elske noen andre og håper han kommer tilbake til meg

Må nesten le litt.. Han gikk fra deg for 1 mnd siden og sier at du alltid kommer til å være den eneste kjæresten hans. Og der sitter du og venter...? Her kunne jeg skrevet mye, men jeg tror du skjønner tegningen..

Skrevet
1 minutt siden, Evablaum skrev:

Må nesten le litt.. Han gikk fra deg for 1 mnd siden og sier at du alltid kommer til å være den eneste kjæresten hans. Og der sitter du og venter...? Her kunne jeg skrevet mye, men jeg tror du skjønner tegningen..

Her må jeg faktisk si meg helt enig med Eva...

Anonymkode: d48b7...264

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Solskinnshistorie 😊 Kan jeg spørre hvorfor du gjorde det slutt? 

Vi var unge og han var veldig umoden, og jeg veldig sjalu av meg. Vi krangla en del og jeg orka ikke lenger til slutt rett og slett. Etter litt tid fra hverandre fant vi vel ut begge to at gresset ikke var grønnere på den andre siden og når jeg fremdeles savner han når det hadde gått over ett år bestemte jeg meg for å gi det en ny sjanse. Jeg har jobbet med meg selv og overkommet sjalusien og han har blitt mer voksen. I løpet av de syv årene etter vi ble sammen igjen kan jeg telle på en hånd hvor mange ordentlige krangler vi har hatt. 

Skrevet

Vi var fra hverandre noen få mnd for noen år siden. Vi hadde gått helt i stå og klarte ikke å glede oss over hverandre i det hele tatt. Så virkelig ingen annen utvei enn å gå hvert til vårt. Tok ikke veldig lang tid før vi begge innså at vi ville være sammen. Det er var en vekker for oss og for forholdet, vi har hatt det mye bedre i etterkant. Blitt mer oppmerksomme på hverandre og flinkere til å jobbe med forholdet. Føler vi virkelig har "landa".

Skrevet

Jeg ble sammen med en ex igjen hele 3 ganger, men vi elsket hverandre så høyt, men det var så mye utenfor vår makt, som førte til problemer og krangling. De 2 første gangene, så var det slutt bare noen få dager, før vi ble sammen igjen. Siste gangen var det slutt i 2 mnd, og vi burde ikke blitt sammen igjen, for vi var klar over at det aldri ville funke i lengden. Ble da slutt etter 3 mnd. Og da kuttet vi all kontakt.

Anonymkode: dad9f...dd5

Skrevet

Jeg gikk fra mannen min i fjor på denne tiden. Da hadde vi vært sammen i 15 år, de 4 siste var dårlige. Jeg hadde sagt lenge at det måtte bli endringer, men han skjønte ikke alvoret, før jeg sa stopp. Vi har 3 barn, fortalte ingenting, fortsatte å bo i samme hus, men hvert vårt soverom. Begynte i terapi, mens vi snakket om hvordan vi skulle ordne livet best for barna. I Februar hadde vi klart å snu ting såpass, at jeg tok ham tilbake. Det er ikke rosenrødt, men nå er vi hvertfall en familie som samarbeider. Og vi har lært mye om kommunikasjon 😳

Anonymkode: fe959...a0c

Skrevet
8 timer siden, Evablaum skrev:

For en gangs skyld må jeg si meg enig med Evablaum. Mange naive damer der. Det er helt usannsynlig at en ung viril mann aldri vil få en ny kjæreste. Men hvis folk liker å sitte på gjerdet og vente, mens årene går forbi - vær så god.

Apropos pause - det er for fjortiser. Voksne folk tar ikke pause.

Anonymkode: 14bc8...68d

Skrevet

Pause ja.... hadde kommet seg an på. Var det regler i pausen? Har den ene eller begge ligget med andre? En eks og jeg hadde pause med litt "regler". Vi fant ikke tilbake til hverandre, men alt var veldig ryddig og vi er venner fremdeles. 

For meg ville det vært vesentlig hvor lang pausen var, hvorfor den startet og hvordan den har artet seg. 

Er det egentlig å "ta tilbake en eks" dersom man er enige om pause? Og om den ene vil ha, men ikke den andre så er det vel et brudd 

Anonymkode: 20176...77d

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke du skal ha de store forhåpningene dessverre 😏

Anonymkode: a7f57...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...