Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Del Skrevet 25. oktober 2017 Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Hurraaaa!! Men tanken på en SA ødelegger alt for meg. Er livredd å går å tenker på det hele tiden. Vær gang jeg er på do så er jeg livredd for jeg er så redd det er blod på papiret. visst jeg har regnet riktig så er jeg mellom 6-7 uker på vei. Symptomene er ikke mange, ømme pupper, luft i magen, trøtt, mageknipe og litt småkvalm. vi har prøvd i 1 år nå i Oktober å detter er veldig etterlengtet, skulle ønske jeg kunne glede meg over dette men jeg er liiiiivredd for å miste. Tok en clearblue uke på Mandag, den viste 1-2, tok en til i dag å den viste 2-3 så det er ihvertfall stigning på HCG. Skal til lege neste uke å den gleder jeg meg til, kanskje jeg blir litt mer rolig Anonymkode: bfd11...138 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332436-endelig-%E2%9D%A4%EF%B8%8F/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Del Skrevet 25. oktober 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Hurraaaa!! Men tanken på en SA ødelegger alt for meg. Er livredd å går å tenker på det hele tiden. Vær gang jeg er på do så er jeg livredd for jeg er så redd det er blod på papiret. visst jeg har regnet riktig så er jeg mellom 6-7 uker på vei. Symptomene er ikke mange, ømme pupper, luft i magen, trøtt, mageknipe og litt småkvalm. vi har prøvd i 1 år nå i Oktober å detter er veldig etterlengtet, skulle ønske jeg kunne glede meg over dette men jeg er liiiiivredd for å miste. Tok en clearblue uke på Mandag, den viste 1-2, tok en til i dag å den viste 2-3 så det er ihvertfall stigning på HCG. Skal til lege neste uke å den gleder jeg meg til, kanskje jeg blir litt mer rolig Anonymkode: bfd11...138 Tidlig UL hjalp oss veldig med å komme over frykten. Anbefaler det, fra uke 7 kan man se hjerteslag 💞 Anonymkode: 8ab4e...16a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144332436-endelig-%E2%9D%A4%EF%B8%8F/#findComment-148569414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå