Gå til innhold

Disney jul servise fra Firkløveren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig fint  (nostalgisk), og kunne godt tenkt meg det sjølv. Men det et jo så dyrt. 360,- - 380,- pr tallerken og pr glass og langt over 1.000,- for et serveringsfat.

Er så imponert og overrasket over at så mange har slikt.  (Er på kjøp og salg gruppe for firkløveren på facebook)

Har dere dette?  Eller ville du brukt så mye penger på dette?

Anonymkode: 0280e...e1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ikke, synes det er dyrt når det bare kan brukes til jul.

Anonymkode: 50dec...edc

Skrevet

Så koselig er det da virkelig ikke med noe fra en postordre katalog 😳

Har ikke Georg Jensen jule servise, som du kan kjøpe i vanlig butikk? 

Jeg dekker med hvitt, og synes det er stilig. 

Ville ha lagt ut på Finn.no ønsker kjøpt og se hva som dukket opp. 

Typisk sånn ting, luksusfellen deltagere ender opp med. De trenger sikkert enda mer penger til jul, og selger kanskje? 

Anonymkode: 506f4...f46

Skrevet

Ligger horder av dem på finn.

Anonymkode: a0391...fe7

Skrevet

Det er ufattelig harry

Anonymkode: 7a25b...98d

Skrevet

Synes det er helt nydelig. Men jeg trenger det overhodet ikke. Her feires vel jul hjemme ca hvert femte år. Og det tar opp mye plass, og er alt for dyrt.

Hadde pent middags service jeg faktisk ga bort, for brukte det alt for sjelden. Og har relativt pent middag service, som brukes daglig, og det er pent nok til selskap og.

Anonymkode: ac491...8f4

Skrevet

Latterlig dyrt og ultrastygt. 

Anonymkode: f8c60...072

Skrevet

Du kan jo alltids kjøpe det brukt på finn :) Men det er på vei ut har jeg hørt, noe som er ergerlig siden jeg kjøpte det for ca året sia 😅  Kjøpte salt og pepper bøssen på finn. 

Skrevet

Nå måtte jeg google og det var da bare utrolig stygt. Er det et juleservise jeg IKKE ville hatt så er det det. Men hver sin smak.

Anonymkode: f6785...c30

Skrevet

Jeg sparer på Åsas jul. Var et utrolig godt velkomsttilbud. Betaler 488 kr hver 8. uke. Du finner det helt sikkert brukt. 😊

Anonymkode: 1f7be...200

Skrevet

Jeg ønsket meg dette i mange år og samlet opp tallerknene når jeg endelig fikk jobb, de brukes hver jul, og nyttårsaften og til evt andre middager i romjula. Elsker det virkelig, men jeg er usikker på om jeg hadde kjøpt det nå, mest trolig, men nå er det så utrolig mye annet av tilbehør. Når jeg kjøpte det var det tallerkner, glass og bestikk. De to sistnevnte har jeg i et annet sett.

Skrevet

Jeg synes det er helt nydelig, og er en stor slager hos de minste julegjestene våre. Til og med ungdommene har sine favorittmotiver. Vi har ofte juleselskap, så det blir alltid brukt hos oss. Har glassene og boller og fat også. :-)

Anonymkode: d96e5...39f

Skrevet

Altfor dyrt og altfor harry etter min smak. Liker Disney like mye som hvermannsen, men å dekke på med det servicet der, for ikke å snakke om å bruke tusenvis av kroner på det, kunne ikke falle meg inn

Anonymkode: 316a6...486

Skrevet

Veldig koselig å ha juleservice synes jeg. Har et annet et selv, men om det er dette du liker tror jeg ikke du angrer om du investerer i det.

Her i huset har vi et middagsservise med nisser på, mer tradisjonelle norske nisser, og det er høytid og jul når det tas frem. Det brukes bare i selskaper/når vi har gjester i desember og på julaften.

I tillegg har vi asjetter fra Europris, betalte vel 10 kr stk for røde tallerkner med nissemor og nissefar på. 1.desember bytter vi ut de vanlige asjettene i skapet med disse og spiser da frokost av nisseasjetter hele desember.

For ungene har dette blitt en veldig viktig juletradisjon, her om dagen sa 8-åringen at hun gledet seg sånn til vi skulle finne frem nisseasjettene for det var så koselig med jul.

Anonymkode: f125d...fa3

Skrevet

Jeg liker juleserviser, men det er jo nesten bare i jula vi har anledning til å bruke penserviset også. Så jeg har hverdagsservise med julemotiv for desember, og dekker med det hvite med sølvkant i jula.

Anonymkode: b277b...ab4

Skrevet

Topp det med bordkort av barnevognskilt, så har du en gjennomført stil. 

Anonymkode: 7537a...149

Skrevet

Betalte 250 kr i måneden i ett år for 12 middags og frokosttallerkener. Syns ikke det var dyrt, men er en del år siden. Fat og annet tilbehør vil jeg ikke ha. Blir for mye av det gode. Bruker det hele desember, men til julemiddagen blir deg gjerne noe mer stilfullt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...