Gå til innhold

Leie hus i syden gjennom Airbnb - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er naturligvis mer utrygt enn reiseoperatører. Jeg har leid gjennom airbnb en gang på Kreta. Da reiste vi uten barn og vi vurderte bare de stedene som hadde mange tilbakemeldinger/ vurderinger. Vi kom til et sjarmerende liter sted, med veldig lav standard. Men akkurat det var godt beskrevet, så det var akkurat som forventet. En utrolig fin ferieopplevelse. Jeg hadde vært hakket mer skeptisk til å reise slik med barn, i alle fall med mitt barn som ikke tåler plutselige endringer så godt. Samtidig tenker jeg at Airbnb er tryggere enn feks finn.no, pga tilbakemeldingene man kan lese på Airbnb. 

Edit: med barn har vi leid gjennom airbnb i Norge og prøvd boligbytte med et annet land. Bare positive erfaringer. 

Endret av Mandala

Vi har gjort det flere ganger i mange forskjellige land. Bare positive erfaringer med det. Ha god kommunikasjon med eier på forhand og velg helst de med gode anmeldelser fra andre. Airbnb garanterer pengene hvis du blir lurt for eksempel hvis leier ikke dukker opp. Det er tryggere enn finn.

Anonymkode: 86400...679

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...