Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Tenkte jeg skulle prøve meg på netthandel, men har ingen erfaring med det. Ble tipset om Zalando og lastet med appen. Mye fint der! Og så har de gratis frakt og retur, og det er jo fint med tanke på om man skulle bestille noe i feil størrelse. Også 100 dagers åpent kjøp og flere betalingsmuligheter som faktura blant annet. Noen erfaringer med den nettbutikken? Anonymkode: 0f350...c98
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, kommer heller ikke til å prøve. Høres ut som om du forsøker å reklamere for dem. Anonymkode: bcb43...c73
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg liker zalando . Får prøvd klærne hjemme og ikke noe problem å sende retur . Anonymkode: af9d0...b9f
Direkte Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Har ikke hatt noen problemer. Litt uforutsigbar leveringstid, det er det eneste.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, kommer heller ikke til å prøve. Høres ut som om du forsøker å reklamere for dem. Anonymkode: bcb43...c73 Da har du misforstått meg. Prøver ikke å reklamere for dem, men er oppriktig ute etter erfaringer om handel der i fra. Anonymkode: 0f350...c98
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 De har PostNord som hovedleverandør. Hit leverer de pakkene kun på onsdager,- så er jeg skikkelig uheldig og bestiller en torsdag og de har litt treghet i systemet sitt risikerer jeg å vente i to uker på varene. Holder meg generelt unna de som bruker PostNord pga dette. Vi bor tross alt 30 min utenfor en av Norges største byer. Nærmeste "mindre by" har 4 utleveringssteder,- de får pakker hver dag. Hvorav to av de tar lengre tid å kjøre til fra sentrum/hovedvei enn hva det tar til vår butikk derifra. ..... Men kan ikke svippe innom butikken vår... Anonymkode: f245a...432
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #7 Skrevet 23. oktober 2017 Har bestilt mye der. Noen ganger passer ikke alt men det er ikke noe problem å sende tilbake. Kunne ha hatt returslipp i pakken slik som enkelte andre har men dersom du ikke har skriver så kan du få returslippen i posten så det går greit. De har veldig mange merker så det er et veldig stort utvalg. Som andre sier her så er det litt varierende leveringstid, jeg syns nesten det var kjappere før. De sender fra Tyskland. Hender jeg også har ventet i 2 uker på pakke, men tror postnord har utlevering her hver dag. Anonymkode: ae80d...956
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #8 Skrevet 23. oktober 2017 Veldig fornøyd. Har handlet mye der og mitt postkontor får postNord hver dag virkelr det som. Bruker åfå klærne/sko ++ raskt. Mye variert både i pris og merker. Handler både til meg og ungene. Anonymkode: 5fb55...038
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 Takk for tilbakemeldinger. HI Anonymkode: 0f350...c98
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Veldig fornøyd! Henter også ut fra postnord på jokerbutikken på hjørnet, får som regel pakker etter et par dager. Anonymkode: 23285...42d
It's all about me Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 De er supre. Litt trege med å betale tilbake når du returnerer noe, men pengene kommer alltid.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #12 Skrevet 23. oktober 2017 Veldig fornøyd. Varene koster det du ser i nettbutikken, ikke noe ekstra i frakt. Og det er veldig lett å returnere det du ikke vil ha. De leverer også raskt. Synes og selve nettbutikken er fin, med muligheter til å velge maxpris, str, farge etc etc. Eneste ulempe er at de har så mye, så man blir sittende i timesvis i nettbutikke.... Jeg tror dessuten de forsøker å gjøre nettbutikken litt personlig. Varer du legger på ønskelista havner ofte på salg om en stund, og da får du mail om det. Selvsagt for å lokke deg til å kjøpe, men har du en fyldig ønskeliste, er det jo kjekt når varene settes ned i pris. Anonymkode: 6f91d...36f
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #13 Skrevet 23. oktober 2017 31 minutter siden, It's all about me skrev: De er supre. Litt trege med å betale tilbake når du returnerer noe, men pengene kommer alltid. Det er jo 14 dagers frist på å betale, så du kan prøve varene og sende tilbake det du ikke vil ha, og trekke prisen av de fra regningen før du betaler. Jeg betaler bare det jeg beholder og har aldri trengt få penger tilbake fra dem. Anonymkode: 92aa0...971
It's all about me Skrevet 23. oktober 2017 #14 Skrevet 23. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er jo 14 dagers frist på å betale, så du kan prøve varene og sende tilbake det du ikke vil ha, og trekke prisen av de fra regningen før du betaler. Jeg betaler bare det jeg beholder og har aldri trengt få penger tilbake fra dem. Anonymkode: 92aa0...971 Har alltid betalt npr jeg har bestilt. Alt som er gjort er bra. Er ikke noe stress at de er trege, det er bare greit for nye å vite.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #15 Skrevet 23. oktober 2017 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo 14 dagers frist på å betale, så du kan prøve varene og sende tilbake det du ikke vil ha, og trekke prisen av de fra regningen før du betaler. Jeg betaler bare det jeg beholder og har aldri trengt få penger tilbake fra dem. Anonymkode: 92aa0...971 Det er ikke alltid faktura er et alternativ, jeg har opplevd flere ganger (tror det handler om spesielle merker, blant annet warehouse) at jeg ikke får faktura som alternativ Anonymkode: b55aa...3a8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #16 Skrevet 23. oktober 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, kommer heller ikke til å prøve. Høres ut som om du forsøker å reklamere for dem. Anonymkode: bcb43...c73 Tenkte jeg og !!! Anonymkode: 292dd...ea1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 Dårlig utvalg på zalando. Anonymkode: 292dd...ea1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte jeg og !!! Anonymkode: 292dd...ea1 Som sagt, da misforstod dere meg. Aldri handlet på nett før og ville bare ha brukererfaringer. La til den informasjonen om butikken slik at de som ville svare kunne vite mest mulig om det jeg var ute etter. Anonymkode: 0f350...c98
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg handler veldig mye hos Zalando, både til meg og barna. Og jeg får alltid pakkene raskt, og retur går veldig bra. Kan ta 2 uker før man får pengene på konto, men man får de alltid tilbake. Synes de har så godt utvalg. Og passer på å handle en del da de har salg. Har da fått en del merkeklær til barna billig. Anonymkode: 76c02...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå