Gå til innhold

Hvilke yrker har mennene dere har datet hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkerhetsvakt; helt utrolig vakker å se på, treningsnarkoman, kvinnebedårer. Han var veldig forelsket i meg men jeg holdt tilbake, fordi jeg ikke stolte på han. 

Snekker; sterk og mandig, ekstremt fantastisk god i senga, veldig sosialt intelligent. Han hadde en stor omgangskrets, men det viste seg at denne bestod av mye av eksene sine og andre kvinner han hadde ligget med. I tillegg var han mentalt ustabil og hadde dårlig økonomisk sans. Det negative overskygget det positive. Men han vil alltid være min store kjærlighet.

Selger/leder; god far, veldig psykisk sterk og stabil, god økonomi, rettferdig og ærlig, litt kjedelig i senga og altfor stedbunden til hjembygda si. Min livspartner.

Vi velger de trygge, eller hva damer?

Anonymkode: 99953...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi velger de trygge, eller hva damer?

Anonymkode: 99953...c16

De snille og trygge gutta vinner til slutt:duskedame:

1 og 2, elever i vgs. Aner ikke hva de driver med i dag.

3 Student. Nå er han lærer. Stille, rolig, veldig følsom. Altfor følsom egentlig. Han begynte å grine første gangen vi kysset og det var litt...eh...voldsomt.

4 Student. Nå ingeniør i noe flygreier, tror jeg. Kjekk, sexy, utadvent og gjengens midtpunkt. Fullstendig upålitelig og usedvanlig selvsentrert.

5 Offiser. Kjekk. Stor og sterk utenpå, liten inni. Viste seg å være notorisk utro. Trengte bekreftelse hele tiden på hvor flott han var. 

6 Bilmekaniker. Snill, barnslig, bodde hjemme hos mamma og pappa og syntes det var lykka i livet. Det viste seg at vi hadde veldig lite til felles når det kom til stykket. 

7 IT-mann. Snill, rolig, økonomisk uryddig. Dårlig i senga.

8 Nok en IT-mann. Kjekk, flott, morsom, stabil i humøret. Ikke all verdens handy, men flink med penger, unger og meg. Vi har vært gift i mange år.

Skrevet

Renholder: kjedelig. Vasket på jobb, så vasket ikke hjemme

Elektriker: god i sengen. Utro. Ble rusmisbruker og har nå rettet det opp. Tror han har 3 barn med 3 damer

Snekker: handy, aggressiv, dominerende, økonomisk kaos, dårlig far, men blitt bedre med årene.

Låsmontør: en økonomisk katastofe viste det seg etter 5 år, lat, hissig, fantastisk far i startet, elendig etter hvert. 

Jusist: helt ok. Jeg nøyer meg ikke med helt ok. Ble bare noen få dater, ikke sex

It-mann: snill og omtenksom, men ønsket mye mer mye raskere enn meg. Avsluttet

Anonymkode: 01bb6...fbb

Skrevet
7 timer siden, Himmel og hav skrev:

De snille og trygge gutta vinner til slutt:duskedame:

1 og 2, elever i vgs. Aner ikke hva de driver med i dag.

3 Student. Nå er han lærer. Stille, rolig, veldig følsom. Altfor følsom egentlig. Han begynte å grine første gangen vi kysset og det var litt...eh...voldsomt.

Nå måtte jeg faktisk le høyt! 

(Ikke for å gjøre narr av ham altså. Men dette har jeg aldri opplevd.)

Anonymkode: 991f3...055

Skrevet

Hva er typisk for eiendomsmeglere?

Anonymkode: 3956e...466

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er typisk for eiendomsmeglere?

Anonymkode: 3956e...466

Samboeren min er det, han er rolig, litt treg, snill og trofast.

Anonymkode: bef89...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...