Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #1 Skrevet 22. oktober 2017 Og hvilket inntrykk fikk dere av dem i forhold til forventningene ut i fra yrket? Er det noen yrker dere synes er vanskeligere å date enn andre? Selv får jeg prestasjonsangst av å date leger og tanken på å date en advokat er forferdelig. Selv har jeg datet: - En lege: aldri møtt noen som har hatt så lite forståelse og vært så påtrengenge. Allerede på første daten følte jeg at vedkommende skulle presse seg til å ha sex, men jeg fikk dyttet han unna og forlot redet. - En som jobber i PST: følte han var uærlig, gjorde mye rart og brøyt i mine øyne en del lover og regler som aldri kunne fallt meg inn å gjøre. - En selger: som selgere flest- jævli pratsom og stor i ord.. men små i handlinger. Slitsomt! - Så endte jeg opp med en fisker. Hadde sett for meg en latmatt som for det meste satt hjemme, men du og du som mannen min står på. Han rydder, vasker, lager mat, steller i hage osv. osv. Alt annet enn det jeg ville forestilt meg da jeg møtte han første gang. Jeg spør av ren nysgjerrighet Anonymkode: 9bc6a...445
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #2 Skrevet 22. oktober 2017 En siviløkonom, helt Ok. En spesialpedagog: Hadde trengt en pedagog selv. Hyggelig, men selvsentrert. Sivilingeniør: FANTASTISK på alle måter! Anonymkode: 4eccd...1c9
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #3 Skrevet 22. oktober 2017 økonom men kom fra gård. Utrolig frekk. økonom som kom fra ordentlig jobb. Utrolig kjedelig. Ingeniør som ikke hadde utdannelse: Utrolig spennende men ikke til å stole på Nå: single Anonymkode: bd7d1...394
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #4 Skrevet 22. oktober 2017 Jeg har vært en del singel og har jo datet en del, ganske mange faktisk (men ikke blitt noe mer med de fleste av dem). Har generelt lite forventninger til folk ut fra yrket de har, ser mer på person. Har datet bilmekaniker, lege, fysioterapeut, kiropraktor, fisker, kaptein på større skip, pilot, regissør, finansmann, en som drev med internasjonal handel/finans (han var snevrest og kjedeligst og mest selvsentrert), en som jobbet på oljeplattform, elektriker, lærer, psykolog, bedriftseier, en som jobbet med grafisk it-arbeid, profesjonell fotballspiller, journalist, siviløkonom, ufør, advokat, politi, eiendomsmegler. Tja, det var ca. alle, tror jeg - var veldig aktiv på datefronten et par perioder Jeg sliter vel litt med å date leger og de som jobber innen finans har jeg heller ikke all verdens gode erfaringer med. Men tror det er litt tilfeldig, kjenner f.eks. flere leger privat som er veldig hyggelige, bare ikke noe for meg. De som drev med finans/børs virket for opptatt av økonomi og det materialistiske i tillegg til at jeg merket at de ofte var stresset av det å hele tiden måtte presetere, det veldig konkurransepregede miljøet de var i. Men jeg er åpen får nesten hva som helst av yrker, tror jeg. Det er uansett personen som teller. Hvis en mann er uten utdannelse så går det også greit om han er samfunnsengasjert, oppdatert og at han har interesser av å lese og holde seg informert. Anonymkode: f9fc9...3f8
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #5 Skrevet 22. oktober 2017 Pilot. Var aldri hjemme, så det døde ut av seg selv, naturlig nok. Militær etterretning. Vi var gift. Jeg måtte sikkerhetsklareres og måtte forholde meg til at han reiste en del utenlands og jeg fikk aldri vite hvor han var og når han kom hjem. Opplevde også ekle anonyme tlf samtaler når han var bortreist. En engelsk stemme som fortalte alt han visste om meg og bl a hvilken barnehage ungen gikk i. Ekkelt, men det ble tatt seriøst av ledelsen da. Hadde vakt utenfor en periode. Vi er skilt nå, det ble for slitsomt. Datet også karatetreneren min en lengre periode, Han jobbet som ingeniør. Hyggelig fyr, men litt kjedelig. Nå er jeg singel og trives med det. Anonymkode: 66487...bdd
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #6 Skrevet 22. oktober 2017 Morsom tråd ! 😃Jeg har hatt ca 20 nære bekjentskaper. 15 av disse har hatt yrke innen datagreier ! Haha . Har aldri tenkt over det før 🤔 Stødige, trygge mannfolk som er serviceinnstilte. Giftet meg med en av dem. 😊Jeg hadde aldri klart å vært sammen med en selger tror jeg. Jeg er ikke av den typen. Ellers så har jeg vært sammen med en som jobbet offshore, fire elektrikere(! 🙈) Jeg dævver ! Anonymkode: 361ad...0b2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #7 Skrevet 22. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Morsom tråd ! 😃Jeg har hatt ca 20 nære bekjentskaper. 15 av disse har hatt yrke innen datagreier ! Haha . Har aldri tenkt over det før 🤔 Stødige, trygge mannfolk som er serviceinnstilte. Giftet meg med en av dem. 😊Jeg hadde aldri klart å vært sammen med en selger tror jeg. Jeg er ikke av den typen. Ellers så har jeg vært sammen med en som jobbet offshore, fire elektrikere(! 🙈) Jeg dævver ! Anonymkode: 361ad...0b2 Kom på at jeg datet en som var i forsvaret.Litt oppe i systemet. Moro å ha sex i militærbil! Uff ! Haha. Beste sexen. Men drøyt. Anonymkode: 361ad...0b2
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2017 #8 Skrevet 22. oktober 2017 Brannmann: Fryktelig klysete, veldig opptatt av stillingen sin og skrøt den opp i skyene.Veldig lite forståelsesfull og egentlig barnslig for alderen. Han var sånn 35 ish da vi datet i et halvt år. Ufyselig fyr. Glad for at siste gangen vi hadde sex så fikk han ballevridning IT fyr: Verdens mest forståelsesfulle mann. Kommer egentlig ikke på noe negativt om ham. Han var raus, snill og god. Også han i midten av 30 årene. Når jeg skriver dette skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg lot ham sitte på gjerdet Dyrebutikk fyr: Fy faen..... Journalist: Han var som gamle kjerringer som satt i vinduet og visste alt om naboen. Fant noe "dritt" på alle og passet på å svartmale absolutt alle vennene mine ettersom han oppdaget at jeg kjente dem. Bortsett fra det var han nok verdens beste hobbypsykolog som man kunne prate om alt med - burde vært omskolert. Elektriker: Fullstendig egoist i senga, og jeg er ikke vanskelig å gjøre fornøyd. Og utrolig hårete Sveiser: Garantert tidenes beste kjæreste. Han gjør nok noen veldig glad den dag i dag, for min del var vi (jeg) nok litt for unge når vi møttes. Anonymkode: e0ea0...953
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #9 Skrevet 23. oktober 2017 Hmmm har datet innen de fleste yrker, men skal prøve å dra frem de mest spesielle 🤔:) Lege: ...eller kirurg da. Grunnen til at det er noe å presisere er fordi forskjellige grener innen spesialisering dyrker noen forskjellige personlighetstrekk, har jeg erfart. Her er selvtilliten sterk (utenpå ). Trengte endel bekreftelser. Noe selvsentrert. Intelligent, så en spennende diskusjonspartner. Vi er fortsatt venner til d.d. Brannmann: Helt blåst. "Mye muskler, lite hjerne" er dekkende. Veldig opptatt av heltestatus... Selv om brannmenn i Norge ikke akkurat kan sammenlignes med amerikanske tilstander 😂 Ego i senga. Rafting/ski guide (egentlig kokk): Sympatisk, fin fyr Kreativ, eventyrlysten. Vi var sammen i mange år etter at vi møttes på hans jobb. God i senga. Finans: Karriærebevist, mildt selvsentrert. Opptatt av penger/status. Jeg ble litt "arm pynt" han skulle dolle opp og vise frem...ikke helt meg å være det 😏 IT : Mannen jeg endte opp med Smart , morsom , nerdete (kan utrolig mye om mye rart...). God humor (lik min ). Litt lav selvtillit på "kvinne fronten" når vi møttes , så serdeles uegoistisk i senga. Velutstyrt 🙌🏻😅 Lugn og fin personlighet, ikke så opptatt av å vise seg sånn som et par av de andre over. Anonymkode: bf545...63b
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #10 Skrevet 23. oktober 2017 Usj og usj... 1-3( studenter- for sårbare og vaklete. Intense og lite tålmodige. En av dem var også et gjengmedlem så jeg avsluttet raskt det. 2 av dem ble despo etter å gifte seg. 4) musiker (i Metal band) som aldri visste hva han ville 5) Needy IT-mann som var helt fortapt i meg. Likte familien hans mer enn mannen. 6) Trivelig dansk student, men at han røyket hasj i blant og det bød meg imot. 7) ufør IT-mann - æsj og æsj- aldri mer! 8) Dansk reparatør- hyggelig mann, men han planla gifftemål etc kort tid etter at vi traff hverandre. 9) Belgisk bankmann- hyggelig og eventyrlysten, men han ble for cocky og avstanden for lang. God i senga da. 10) IT-mann. Helt psycho stalker. Hyper-kristen og mente at sex utenfor ekteskapet var djevelens verk (men sex med meg ville han ha). 11) Lærer- snill og sympatisk, men hadde ikke ting på stell. Veldig ivrig med å tilfredsstille! 12) Revisor som ble min mann. Grei i senga, litt lite eventyrlysten, men snill mann. endte opp med sistnevnte Noen one night stands og andre dater innimellom disse igjen. Anonymkode: 3ba50...bd8
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #11 Skrevet 23. oktober 2017 Offshorearbeidet, altfor høy alkohol og festfaktor når han var i land etter min smak. Busssjåfør, fin mann, litt for glad i damer for å si det slik. Bedriftsleder, mye alkohol, drepende kjedelig, kunne kun noe om det bedriften hans jobbet med. Lærer, flott fyr på alle vis, men vi bodde for.langt fra hverandre og ingen av oss hadde mulighet til å flytte på oss da. Trailersjåfør, grei nok, men veldig usikker og måtte ha ustanselig bekreftelse på hvor flott han var, slitsomt. Elektriker, helt ok, høflig ,hjelpsom, omsorgsfull. Lege, den mest egoistiske og usympatiske av de jeg har datet over tid,viste seg til slutt at han var gift. Økonom, ble han jeg endte opp med, og som jeg trivdes godt.med. Anonymkode: 4ffdd...efc
MammantilNurket Skrevet 23. oktober 2017 #12 Skrevet 23. oktober 2017 Min første kjæreste gikk «maskin og mekk» (Det var selvsagt dømt til å gå galt - helt korka, men han var kjekk og veldig maskulin). Psykologistudent - fungerte bedre enn «maskin og mekk», men har var altfor opptatt av sin mor ... Musiker (jobber nå som filmregissør) - veldig søt, men altfor følsom for meg. Førskolelærer- vi var gift i mange år. Snill, omsorgsfull og litt kjedelig. Forsker - Pappaen til Herr Sønn og min forlovede <3 Smart, morsom, snill, kjekk og verdens beste <3
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #13 Skrevet 23. oktober 2017 Morsomt 1-3 Elever (vgs): kåte som kaniner. 4-5: Offiserer: Høy selvtillit, tok ledelsen og fikk meg til å føle meg elsket og feminin. I lengden kjedelige. 6: Student/journalist. Grei, men litt åndssnobb. 7: Fotograf. Crazy. 8: Sivilingeniør. Kjekk, dyktig, intelligent og mannen i mitt liv. 20 år sammen så langt❤️ Anonymkode: 35c18...536
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #14 Skrevet 23. oktober 2017 Musiker -klarte virkelig ikke å være trofast, tilgangen på villige kvinnfolk etter konserter ble for fristende igjen og igjen. Forsvaret -veldig fin fyr, men litt kjedelig. Var så snill og forståelsesfull hele tiden at jeg rett og slett ble litt slem i håp om å provosere frem noen reaksjoner. Mekaniker med eget verksted og firma, fire ansatte under seg - har vært gift i 17 år og har det fremdeles fint sammen. Akkurat passe mye mann, snill samtidig som han har et litt rampete glimt i øyet, sosial og lett å være sammen med. Anonymkode: e10fd...29a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #15 Skrevet 23. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Pilot. Var aldri hjemme, så det døde ut av seg selv, naturlig nok. Militær etterretning. Vi var gift. Jeg måtte sikkerhetsklareres og måtte forholde meg til at han reiste en del utenlands og jeg fikk aldri vite hvor han var og når han kom hjem. Opplevde også ekle anonyme tlf samtaler når han var bortreist. En engelsk stemme som fortalte alt han visste om meg og bl a hvilken barnehage ungen gikk i. Ekkelt, men det ble tatt seriøst av ledelsen da. Hadde vakt utenfor en periode. Vi er skilt nå, det ble for slitsomt. Datet også karatetreneren min en lengre periode, Han jobbet som ingeniør. Hyggelig fyr, men litt kjedelig. Nå er jeg singel og trives med det. Anonymkode: 66487...bdd Nå vet jeg hvem du er. Anonymkode: 7d54a...679
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #16 Skrevet 23. oktober 2017 1: yrkesdykker. Utrolig manipulerende,behandlet meg som mopp i noen år før jeg kom meg bort. Psykopatiske trekk. Er nå en feit,skalla mann i 40 årene med en tenåring til samboer 😵 2: Bankmann fra London. Utrolig kjekk og snill fyr. Avstanden ble desverre for lang. Forsto ikke uttalen på navnet og trodde jeg het noe helt annet 😂 ga opp å forklare så levde med det 😂 3: Ingeniør på verft. Sykt glad i damer,ble en på lista desverre! 4: selvstendig næringsdrivende. Fin og snill fyr.ganske sjalu og litt kontrollerende. Ble for mye av det meste. Meget godt utstyrt og veldig god i senga! 5: Massør og min mann. De mest utrolige øyne og falt pladask med en gang! Veldig snill,kjekk, omsorgsfull og gavmild. Kandre dog være sjalu og er litt hissig av seg,men går fort over. 😁 Anonymkode: f34c0...9ba
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #17 Skrevet 23. oktober 2017 Elektriker: snill gutt, men dessverre usikker på seg selv. Orket ikke å være hobbypsykolog. Kaptein i militæret: sexy, deilig, rå, smart, men også selvsentrert og til tider slem. Ble redd han etterhvert. Barnehageonkel: verdens snilleste og morsomste bamse. Ble litt for useriøs, og forholdet gikk derfor åt skogen. Pilot: smart og tiltrekkende. Ble for selvsentrert og egoistisk. Assisterende butikksjef: verdens snilleste, beste mann. Tvers igjennom god, og den beste pappaen jeg kunne valgt til mine barn. Anonymkode: 39d94...f93
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #18 Skrevet 23. oktober 2017 Hehe, så artig å lese gjennom svarene deres! Anonymkode: 9bc6a...445
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #19 Skrevet 23. oktober 2017 Elektriker: morsom, snill fyr, men vi var unge og han var utro. Etter et PR som samboere ga jeg opp (men da var jeg bare 18) Snekker: snekret aldri hjemme og gjorde aldri en dritt hjemme. Men klage på meg gjorde han da. Vi fikk et barn, men flyttet fra hverandre etter 5 år. Maler: ekstremt lite forståelse for grenser sosialt. Rasist, klaget på alt.. men ryddig Nattvakt i rusomsorg: slitsom, hissig, kvinneundertrykkende - løp! buttikksjef: snill, litt dum, sjalu. Etter et år ga jeg opp. militærpoliti: likte å vise frem våpen. Ekkelt... stakk vekter: snill, flink med barn, handy, morsom og alt det der. Så ble vi gift. Da var han alt jeg ikke ønsket meg. 7 år og 2 barn etter ble det slutt. Lagersjef: sjalu, hissig, sutrete, sexavhengig. Stakk økonom: drev med et eller annet snusk jeg ikke fikk tak i, men spurte meg flere ganger "hvis jeg gjør sånn eller slik.... ville du dumpet meg da?" Var småkriminelle greier, så jeg trakk meg selvstendig næringsdrivende: mye penger, fortalte det ofte, diffus (sa glad i meg en dag, kalte meg random sexpartner den neste). Tenker fortsatt mye på han selv om det er lenge siden. Han er nok den jeg aldri glemmer Ingeniør: også diffus. Tok kontakt av og til, så jeg ga opp. Orket ikke å ha en som var ivrig ei uke og så ikke snakket til meg de neste to. Men tror han er en veldig bra mann om han lar noen komme mer innpå han. Pilot: tipp topp fyr! Treffer han enda når tiden tillater det. Flyingeniør: morsom type, men litt for mye fyll for min del. Anonymkode: 01bb6...fbb
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #20 Skrevet 23. oktober 2017 - elev i vgs da vi var sammen, nå en av verdens beste bartendere: kjekk og morsom, den gang avholds og bitter på sin mor som var alkis. merkelig yrkesvalg fra hans side - lagermedarbeider: ikke kjekk, ikke smart, men guds gave til kvinner i senga. - IT: kjekk og smart, veldig egoistisk. vi hadde langdistanseforhold og jeg hadde litt mer tid, men hvorfor måtte jeg som student egentlig betale alle flyreiser? - phd i matematikk og fysikk: lett den smarteste personen jeg noen gang har møtt. jeg er ikke dum heller, men følte meg som en primat når han begynte å bli engasjert i samtalen. høy og ganske kjekk, ganske sosial, men noe som manglet. han var meget opptatt å tilfredsstille meg i senga, kunne bli litt anstrengt - sivilingeniør: mannen jeg er gift med. kjekk, middels høy, trygg og pålitlig. orden på økonomien, liker å ta styringen. litt rotekopp og han er total A-menneske mens jeg er veldig B. I tiden vi er våken samtidig har vi det veldig fint. Anonymkode: 10b98...545
Superdolly Skrevet 23. oktober 2017 #21 Skrevet 23. oktober 2017 Bilmekaniker: Snill, tålmodig og sjarmerende, men dessverre mer forelsket i kjæresten til kompisen sin enn han var i meg. Arkitekt: Overfladisk og opptatt av sosial status og "hva alle andre tenkte". Programleder i radio (heter det det?): Kjip, lat, usosial fyr. Prøvde å få meg til dumpe alle vennene mine, ville aldri bidra med matlaging, husarbeid, snømåking... Han var fullt og fast overbevist om at menn hadde bedre rettigheter enn kvinner, og at alt slikt var min jobb uansett. Ja, inkludert alt med bilen, skifting av lyspærer og slikt. Ingeniør: Snill, humoristisk og sjarmerende. Vi har vært gift lenge.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #22 Skrevet 23. oktober 2017 Siv.ing: selvsentrert ego, som bare tenkte på sin egen nytelse og ikke minst egen kropp. fotball-dude: like ego som den første. snekker: fantastisk mann på alle måter. Jeg var bare hakket mer urban og kunne ikke leve friluftslivet 24/7 slik som han. trafikklærer: sykt god i senga og glad i å gi, men egoistisk ellers i livet og lovte mer enn han kunne holde. IT-mann: omtenksom, nysgjerrig og en perfekt kjæreste i mine øyne. Vi var på to forskjellige steder. Jeg ville ha barn, han ville vente. ingeniør: sykeste psykopaten jeg har møtt i mitt liv. Need say more? vetrinær: mitt livs kjærlighet, god på alle måter! Anonymkode: 344e0...35a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2017 #23 Skrevet 23. oktober 2017 Helsefagarbeider: tilba grunnen jeg gikk på og gjorde alt for meg. Snill og morsom, men ble litt lite utfordrende og nesten litt klengete Doktorgrad: vi var like på mange måter, delte både interesser og humor. Han hadde noen spøkelser fra oppveksten som fucka opp forholdet. Økonom: veldig forelska og intens, men likevel ikke over the top. Kjemien var topp og livet ble mer interessant sammen med han, sterk seksuell tiltrekning. Lærer: egoist og selvsentrert. Hans "innsats" i forholdet bar preg av en holdning om at jeg langt ifra var uunnværlig. Hvis jeg ikke var fornøyd sto jentene i kø for å ta over, liksom. Lærer: den perfekte kjæreste - handy, oppfinnsom, tok initiativ, delte interesser, sterk seksuell tiltrekning, god stefar... Helt til han plutselig en dag sa stopp. Vet fremdeles ikke hva som skjedde. IT- fyr: lidenskapelig, handy, oppfinnsom, tok initiativ, morsom, sosial, litt rastløs, psykisk ikke sterk. Hans eks fra helvete sendte han inn i psykisk no mans land, og det var det forholdet. Selvstendig næringsdrivende: tilba jorden jeg gikk på, tidenes stefar, handy, tok initiativ og ordnet opp, romantisk, lidenskapelig, delte mine interesser. Push over i forhold til familien sin, noe som til slutt gjorde forholdet umulig. Bankansatt: stabil, trofast, til å stole på, omtenksom, stor evne til å gjøre tilpasninger for å få forholdet til å bli bra, avlaster meg mye og ofte. Litt kjedelig, og det gjenspeiler seg også i sexlivet - lidenskapelig men hemmet. Nåværende partner. Anonymkode: 9ccf5...49b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #24 Skrevet 4. mars 2018 Butikkansatt: nokså egoistisk og til syvende og sist utro. Var mest sammen med meg fordi han var interessert i det miljøet jeg vanka i, ville være venn med vennene mine Musiker: romantisk, klok, verbal, interessant, kjærlig. Ikke spesielt huslig. Bodde for langt unna (annet land) til at det kunne bli noe. Er fortsatt venner i dag. Student, seinere flyktningkonsulent: fantastisk fyr, snill, vennlig og kjærlig. En god venn. Litt kjedelig i lengden, ville ikke flytte på seg da mine studier krevde det. Derfor tok det slutt. Lærer/frilans musiker: snill, klok, kjærlig, utrolig god i senga. Vi var på feil sted i livet (han ville etablere seg og ha meg til stemor for barnet, selv ville jeg ut i verden.) Har aldri klart å glemme ham. The one that got away. Politi, seinere boreriggansatt: ansvarsfull, sexy, morsom, intelligent og dessverre utro. Journalist: full av religiøse anfektelser og grublerier, hang til tungsinn og depresjon som smittet over på meg. Vennlig, snakkesalig, ganske pen og snill. Administrerende direktør: kjærlig, engasjert og nytenkende. Spandabel, interessant og dypt moralsk. Dessverre workaholic. Fysioterapeut: glimrende stefar. Intelligent og humoristisk. Plaget av ting fra fortida og tungsindig en god del av tida. Rimelig uinteressert i sex. Veldig vondt for endringer, nytenkning og spontanitet. Musiker: humoristisk og intelligent. God match på det mentale plan, god til å lage mat, gjøre reint osv., men på en del andre områder totalt egoist. God far, men ubrukelig som stefar. Kunstner: snill, omsorgsfull, kjærlig, intelligent og morsom. Veldig god med mat, innkjøp, husarbeid og praktiske ting, oppfinnsom og spontan. Omtenksom, snakkesalig og voksen. Dessverre død. Så nå er jeg singel. Anonymkode: 991f3...055
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2018 #25 Skrevet 4. mars 2018 Bilmekaniker: alltid på leting etter noe annet/bedre. Egoist i senga. Musiker/ lærer: bra i senga, spilte hver helg(passet meg bra) så lite til han det første året han jobbet som lærer og jeg flyttet ut og det endte. Student- nå utdannet vernepleier. Grei i senga, men hadde det blitt oss så kunne jeg ha lært han hva jeg liker. Høy og lys, og er fortsatt sen som setter et støkk i meg når jeg ser han. Budbilsjåfør- samboeren min og far til mine 2 barn. Min klippe. God i senga( kunne ha vært litt mer kreativ), men så absolutt ikke egoist. Litt lat, men blir med på ting når jeg spør. Flink til å lage mat. Anonymkode: d338c...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå