GĂ„ til innhold

Ikm for 7 dager siden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er pÄ dag 40 i syklusen Ä 7 dager over tiden. Brystene er Þmme, hadde brystspreng en dag, har mensmurringer og er varm i kroppen.

Har ikke tatt en test for vi har prÞvd sÄÄÄ lenge Ä er sÄ redd for Ä bli skuffet men igjen sÄ er det jo best Ä ta en test Ä bli ferdig me det men vil ikke :legrine:

vil det evt vises pÄ en test nÄ om jeg er gravid? 

Anonymkode: 69269...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart den vil det 

Anonymkode: 5fb5d...d8e

Skrevet

Med et sĂ„ spennende innlegg, sĂ„ mĂ„ du teste for vĂ„r skyld assa😀 jeg sitter pĂ„ pinebenken og dingler med fĂžttene og venter pĂ„ resultatet ditt😀Test test test😀

Anonymkode: e7b2a...a59

Skrevet

Jeg mÄ nok teste, hÄper en av sÞndagsbutikkene har tester visst ikke mÄ jeg vente til i morgen :roll:

Er nesten sikker pÄ at mensen er like rundt hjÞrnet men jeg har aldri gÄtt over syklusen sÄ mange dager fÞr. Forrige syklus var ogsÄ plutselig pÄ 38 dager men med unormale blÞdninger, tenkte ikke sÄ mye over det da for da ble jeg skuffet for at jeg ikke var gravid. 

Baaah, vi har prÞvd i snart 8 mnd av og pÄ men har mistet litt motet. Vi har en sÞnn pÄ 10 Är sÄ dette vil bli en attpÄklatt som vi sier. Vi er 29 og 30 Är bare sÄ det er pÄ tide med en til :bolledeig:

Skrevet

Min syklus var ogsĂ„ tullete den mnd jeg ble gravid! Fikk positiv test CD 43, mot normal fast syklus pĂ„ 29😳Er superspent nĂ„, har du testet? 

Skrevet

Jepp, har testet med RFSU Ä den ble positiv med en gang :roll: TÞrr ikke tro pÄ dette helt enda, vi har prÞvd sÄÄÄÄ lenge sÄ  jeg er nok litt i sjokk men en positiv test er vel en positiv test :bond: Det ble en tydelig rosa strek med en gang... 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

7715A5B3-20B1-47D9-B617-EF2BD04B6589.jpeg

Jahooooo❀Gratulere sĂ„ masse❀❀❀❀❀

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jahooooo❀Gratulere sĂ„ masse❀❀❀❀❀

Tusen takk :bolledeig: Har bare tatt 1 test sÄ mÄ kanskje ta litt flere. Har vÊrt Ä kjÞp CK ukesindikator nÄ sÄ venter pÄ at jeg mÄ tisse nÄ sÄ fÄr vi se :skya:

Skrevet

Den der var jo knallpositiv jente😍

Skrevet

Takktakka:) Tok en cb uke nÄ og den viser1-2, hvor langt er jeg pÄ vei da? Ca 4-5?

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...