Gå til innhold

Dere med briller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere opplevd at styrken på brillene har blitt feil etter synstest og ny brille?

Fikk nye briller for 2 uker siden der jeg måtte opp å + styrke og måtte opp på prismeglass på ene øyet og ned på andre...Men jeg klarer ikke å bli vant til brillene...Føler jeg ser dårligere langt unna,Og blir sliten i øynene..I går måtte jeg ta på meg min gamle brille og da så jeg bedre langt unna..Ble kvalm og uvel av den nye..Har vært hos optiker som ikke fant noe galt med,eneste han så han kunne vært litt hard på styrken eller at det ble for mye forandring på prismene...Brilla var ikke justert riktig så ble litt bedre etter det,men har tenkt på om det går an at brilla ikke passer meg...Er en annen type enn den gamle...Har noen av dere vært borti dette?

Anonymkode: 378b7...137

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg fikk feil styrke, optikeren innrømmet det aldri. Måtte bytte sted. Jeg har ikke så høy styrke, så jeg klarer meg også uten briller, men med de brillene jeg fikk med feil styrke, kunne jeg ikke se klart mer en 5 meter. Gikk til ny optikker, og han gav meg minus styrke isteden for pluss, og da funket alt perfekt.

Anonymkode: 51d87...599

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg fikk feil styrke, optikeren innrømmet det aldri. Måtte bytte sted. Jeg har ikke så høy styrke, så jeg klarer meg også uten briller, men med de brillene jeg fikk med feil styrke, kunne jeg ikke se klart mer en 5 meter. Gikk til ny optikker, og han gav meg minus styrke isteden for pluss, og da funket alt perfekt.

Jeg har + styrke bare at jeg måtte gå opp fra 0.75 til 1.75 på ene øyet og litt mindre på andre øyet...Men har lurt på om de som ordner med glassene kan ha gjort en feil...Jeg kan iallefall ikke gå sånn..Ser godt nære med de nye men det som blir lengre unna blir uklart...Får ta en tur til i dag og høre hva han sier....

Hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har + styrke bare at jeg måtte gå opp fra 0.75 til 1.75 på ene øyet og litt mindre på andre øyet...Men har lurt på om de som ordner med glassene kan ha gjort en feil...Jeg kan iallefall ikke gå sånn..Ser godt nære med de nye men det som blir lengre unna blir uklart...Får ta en tur til i dag og høre hva han sier....

Hi

Hos optikeren kan de måle glassene, det gjorde de til meg hos Specsavers i Haugesund.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos optikeren kan de måle glassene, det gjorde de til meg hos Specsavers i Haugesund.

Specsavers jeg bruker og,så da skal jeg høre om de kan måle glassene 😊 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...