Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #26 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har liksom aldri skjønt greia med kjendisforelskelse. Dette må være en skikkelig jenteting å opphøye det motsatte kjønn på den måten. Henge opp plakater og hylgrine på konsert. Ser jo hvordan småjenter går av skaftet for Justin Bieber. Helt sjukt! Anonymkode: 97a18...c33 Var ikke bare en jenteting i min tid. Guttene var på knærne etter samantha fox og sabrina. Anonymkode: 70124...9e6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #28 Skrevet 21. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var ikke bare en jenteting i min tid. Guttene var på knærne etter samantha fox og sabrina. Anonymkode: 70124...9e6 Jepp, og så ble det Britney Spears. Anonymkode: bdce8...025
sug lut Skrevet 21. oktober 2017 #29 Skrevet 21. oktober 2017 7 timer siden, cherry coke skrev: Haha!! Liker du ikke hairplugs og overvekt altså? Sliter med så mye... ikke minst scientologien. Gærninger er ikke veldig attraktive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå