Gå til innhold

Dere som har analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Singler det høyt i glasshuset ditt?

Anonymkode: 0f4e9...d4d

Noe sier meg at du er VELDIG singel - og det av åpenbare grunner

Skrevet
1 minutt siden, Modesty Blaise. skrev:

Selv om du har fått et godt svar, så skal jeg forsøke å forklare det for deg.

Når man klarer å poste 3 identiske (identisk betyr helt like) innlegg på under 1 minutt, så har det med 99,9% sikkerhet skjedd en feil når du la ut innlegget. Så da skjulte jeg 2 av innleggene, slik at 1 står igjen. Jeg regner ikke med at det du hadde på hjertet rundt analsex var så banebrytende at det var nødvendig å gjenta det 3 ganger? Og at det er enklere å få flyt i tråden når hver innlegg kun blir postet 1 gang?

MB, moderator.

Det er 100% riktig antatt - det ble tull når jeg la ut innlegget. Det som deretter skjedde var at det var en annen bruker som LEKER moderator som begynte å hakke på meg for det der, og det er bare trist at enkelte har så lite innhold i livet sitt at de må leke moderator etter eget hode. Skal jeg begynne å hakke på alle andres innlegg, og alle andre på hverandre - så blir det bare håpløst. Gjør man slikt, så bør man også tåle å få svar på sin egen utidige hakking og gulping mot andre - eller holde snavla og overlate jobben til de som ER moderator

Skrevet

KAN DERE SLUTTE Å ØDELEGGE TRÅDEN MED VÅSET DERES??????

Anonymkode: 14039...d0c

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

KAN DERE SLUTTE Å ØDELEGGE TRÅDEN MED VÅSET DERES??????

DET var dagens - og skrevet av den samme brukeren som hakket løs på meg fordi jeg kom til å legge ut 2 identiske svar. Det var vel nettopp der at dette VÅSET startet - eller hva? Livet er nok ikke så lett... 

Endret av OssTo
Skrevet
4 minutter siden, OssTo skrev:

DET var dagens - og skrevet av den samme brukeren som hakket løs på meg fordi jeg kom til å legge ut 2 identiske svar. Det var vel nettopp der at dette VÅSET startet - eller hva? Livet er nok ikke så lett... 

NEI!! Nå blander du meg med en annen bruker! Kan du ikke bare logge deg av og gå og gjøre noe annet???

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NEI!! Nå blander du meg med en annen bruker! Kan du ikke bare logge deg av og gå og gjøre noe annet???

Han tror sikkert at alle anonyme er samme person. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han tror sikkert at alle anonyme er samme person. 

Sikkert ikke helt tilfeldig at den anonyme brukeren som gulpet på meg har nøyaktig like mange innlegg som de da: 5345997 ? Det er jo bare å se på de forrige sidene det da :kari:Men la gå - det var sikkert ikke deg, men bare en over 5te milliontedels mulighet..

Dette må være dagen for å spille Lotto :-) Nå gidder ikke jeg denne håpløse diskusjonen lenger. Bruk heller tiden på å finne BEVIS for påstander man kommer med her inne, og ikke legg frem "synsing" om om det skulle være noe annet enn nettopp det. Ha en fin søndag..

Endret av OssTo
Skrevet

Neida... Forstår at det kan være mange anonyme inne samtidig, men da er det jo også fort gjort å ta feil midt i en diskusjon. Hvorfor ikke logge på med anonyme brukernavn? 

Skrevet
7 minutter siden, OssTo skrev:

Sikkert ikke helt tilfeldig at den anonyme brukeren som gulpet på meg har nøyaktig like mange innlegg som de da: 5345997 ? Det er jo bare å se på de forrige sidene det da :kari:Men la gå - det var sikkert ikke deg, men bare en over 5te milliontedels mulighet..

Dette må være dagen for å spille Lotto :-) Nå gidder ikke jeg denne håpløse diskusjonen lenger. Bruk heller tiden på å finne BEVIS for påstander man kommer med her inne, og ikke legg frem "synsing" om om det skulle være noe annet enn nettopp det. Ha en fin søndag..

Akkurat nå, OssTo skrev:

Neida... Forstår at det kan være mange anonyme inne samtidig, men da er det jo også fort gjort å ta feil midt i en diskusjon. Hvorfor ikke logge på med anonyme brukernavn? 

Nå skal jeg forklare noe for deg, hvis du evner å ta til deg informasjon. 

Når man poster som anonym er man på en måte på samme konto. Altså at det f.eks viser samme antall innlegg på alle brukere (du tror ikke for alvor at en og samme bruker har over 5 mill innlegg her?). 

For å skille de anonyme fra hverandre kan man se på anonymkodene nederst i innleggene. Hver bruker har sin egen kode så lenge man svarer i et innlegg. 

Og du som hisset deg opp helt uten grunn 🙈

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå skal jeg forklare noe for deg, hvis du evner å ta til deg informasjon. 

Når man poster som anonym er man på en måte på samme konto. Altså at det f.eks viser samme antall innlegg på alle brukere (du tror ikke for alvor at en og samme bruker har over 5 mill innlegg her?). 

For å skille de anonyme fra hverandre kan man se på anonymkodene nederst i innleggene. Hver bruker har sin egen kode så lenge man svarer i et innlegg. 

Og du som hisset deg opp helt uten grunn 🙈

Hva er det som gjør at noen skriver slikt som "hvis du evner å ta til deg informasjon"? Hva er det for noe galt med psyken til folk som skriver til andre på den måten der? Hva er det som er så trist i livet deres at de bare må finne noen å angripe?

Jeg bare spør..

Ble nå mest oppgitt. Men at det skal sitte ensomme mennesker å bruke tiden sin på å leke moderator og kommentere når noen har vært uheldig å få lagt ut samme svar 3 ganger - det er bare trist, og samtidig irriterende.

Unnskyld til den jeg tok feil av, og lykke til med den selvutnevnte vaktoppgaven til den som startet denne diskusjonen..

Skrevet
1 minutt siden, OssTo skrev:

Hva er det som gjør at noen skriver slikt som "hvis du evner å ta til deg informasjon"? Hva er det for noe galt med psyken til folk som skriver til andre på den måten der? Hva er det som er så trist i livet deres at de bare må finne noen å angripe?

Jeg bare spør..

Ble nå mest oppgitt. Men at det skal sitte ensomme mennesker å bruke tiden sin på å leke moderator og kommentere når noen har vært uheldig å få lagt ut samme svar 3 ganger - det er bare trist, og samtidig irriterende.

Unnskyld til den jeg tok feil av, og lykke til med den selvutnevnte vaktoppgaven til den som startet denne diskusjonen..

Eller som andre kunne sagt det: takk for forklaringen :bolledeig:

Skrevet
23 minutter siden, OssTo skrev:

Du har åpenbart god greie på analsex. Jeg lurer litt på om størrelsen på penis har mye å si? Hvaslags glidemiddel bruker dere? Hvordan tok dere det opp? Spurte du bare kona over middagsbordet om hun vat keen på analsex, liksom? Hvordan er det lurest å gjøre det hvis man er nybegynner? Bakfra? Fra siden? 

Anonymkode: d790c...9e7

Skrevet
2 timer siden, OssTo skrev:

Det er bare latterlig å lese slike teite påstander som at jenta kan få problemer med å holde på bæsjen dersom hun har anal-sex. HVOR er det dere får disse vitenskapelige betraktningene ifra - fra bestemor eller noen andre veldig lure? Det er IKKE slik kun fordi det har vært sagt på en fest eller stått skrevet i Det Nye en gang i 1998, Så vær så god: HVOR har dere dette tullet fra - vennligst oppgi en referanse eller link som kan finnes av andre enn deg selv!

Jeg er midt i 40-årene og angrer DYPT på analsex-perioden min. Jeg lekker mer og mer. Trenger ingen link for å vite hvorfor det er blitt slik. 

Anonymkode: 6b982...14d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du har åpenbart god greie på analsex. Jeg lurer litt på om størrelsen på penis har mye å si? Hvaslags glidemiddel bruker dere? Hvordan tok dere det opp? Spurte du bare kona over middagsbordet om hun vat keen på analsex, liksom? Hvordan er det lurest å gjøre det hvis man er nybegynner? Bakfra? Fra siden? 

Anonymkode: d790c...9e7

Størrelsen har lite å si for å få til analsex - det er tross alt de som tar inn en hel arm (ikke start med akkurat det da...) Glidemiddel: vannbasert (det andre blir så klissete etterhvert). Husker ikke hvordan vi kom til å ville prøve det - men det var en felles greie. Jeg tror det er HELT UMULIG å begynne med analsex dersom hun er redd/ikke vil. Det MÅ være noe begge kan tenke seg å prøve - men for henne må det være uten noen forpliktelser til å gjennomføre. Min erfaring er at det lureste i starten er henne på knærne og gjøre det bakfra - fordi han da har best balanse og ikke risikerer å ramle fremover. Man må være 100% enige om at dersom hun sier stopp, så er det stopp uten noen form for duste-diskusjon. Dama trenger å føle at hun har lyst til å prøve - og da må hun også føle seg trygg på at man alltid vil stoppe dersom hun sier stopp. Samtidig må hun regne med at hun selvsagt vil kjenne noe hun ikke er vant til, og enkelte ganger kan det gjøre vondt selv for de som har mye erfaring med analsex - og da stopper man.

For egen del liker jeg det mest fordi kona elsker det, og HUN får noen veldig sterke orgasmer av det :-)

Skrevet (endret)
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eller som andre kunne sagt det: takk for forklaringen :bolledeig:

Du har endelig forstått at du trenger hjelp istedet for å komme med "psyke" kommentarer til andre? Media sier det er lange ventelister. men du kan kanskje prøve Yoga så du får roet ned nervene litt? Bare hyggelig å kunne hjelpe deg! Lykke til :nigo:

Endret av OssTo
Skrevet
2 timer siden, OssTo skrev:

Så... det er altså i ditt hode så galt at noen poster noe 3 ganger på en tråd som er FOR dobbeltposting - at DU internetts store vakt og beskytter - tar på deg oppgaven å kommentere på dette? Fantastisk! Få deg et liv :bolledeig:

Herregud for en kranglefant du er :legrine:

Anonymkode: aa0bf...40a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Herregud for en kranglefant du er :legrine:

Anonymkode: aa0bf...40a

Svarer på tiltale. Starta igrunn bare med at jeg gjorde arvesynden ved å ved en feil legge ut samme svar 3 ganger. Noen fikk visst kreft eller noe av akkurat det. Ser ingen grunn til ikke å svare drittsekker på nettet - de såkalte Nett-trollene. Det er de det begynner med - og hvorfor skal man la slike skitstøvler slenge dritt til en? Jeg gjør nå iallefall ikke det, og det er mitt valg :-)

Om det ifølge dine definisjoner gjør meg til kranglefant å svare slike, så gjør det motsatte deg til en som burde være selvutnevnt til Nobels Fredspris.. :strix:

Skrevet
15 minutter siden, OssTo skrev:

Du har endelig forstått at du trenger hjelp istedet for å komme med "psyke" kommentarer til andre? Media sier det er lange ventelister. men du kan kanskje prøve Yoga så du får roet ned nervene litt? Bare hyggelig å kunne hjelpe deg! Lykke til :nigo:

😘😘😘

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

😘😘😘

Vi kom visst litt feil ut... Fred? :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...