Gå til innhold

Dere som har analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har lenge hatt lyst å ha analsex. I går klarte jeg endelig å slappe litt av og var såpass tent at det funka. Sammen med vibrator var var helt ok. Det var et par ganger der jeg kjente det gikk litt for raskt og da måtte jeg gi beskjed. Så spørsmålet mitt som kanskje er litt dumt: er det vanlig å kjenne deg sår hele dagen etterpå? Det gjør ikke direkte vondt, men jeg kjenner en sårhet, og det var litt smertefullt å gå på do og tørke seg der etterpå... jeg er så redd Vi gjør noe feil og at jeg får fissur, innvendige rifter Osv. Hvordan har dere det etterpå? Setter stor pris på svar 😬

Anonymkode: ff08e...497

Skrevet

Er mannen så mye større en de kablene du trykker ut da? Mye krisemaksimering rundt analsex på dette forumet. 

Anonymkode: 14039...d0c

Skrevet

Samboer er større enn kablene mine ivertfall😋 blir også litt sår dagen etterpå og litt vondt og gå på do men går fort over. Av og til blør jeg bittelitt også. Men jeg blir sår av og til i fitta også da, er våt og kåt men blir det alikavell. Samboer sier jeg er veldig trang i begge hull😜  analsex er veldig godt så lenge enn bruker glidemiddel😅

Anonymkode: 84670...b40

Skrevet

Blir ofte litt øm dagen etter. Men kommer også an på hvor ofte man har det. Er det veldig lenge siden sist føles det sårt dagen etter... men er verdt det! ;)

Anonymkode: 8d547...f5c

Skrevet

Kona og jeg fant veldig raskt ut at vi begge elsker analsex, og har mye oftere anal enn vaginal sex. Vi bruker ingen form for prevensjon, og har ikke problemer med å bruke såpe og vann. Det er helt normalt at man blir litt sår/øm etter at man har hatt analsex de første gangene, eller når jeg f.eks har vært avgårde på jobb en måneds tid. Det vi har funnet ut er at siden analåpningen er en muskel, så må den vennes til analsex. Har dere analsex ofte nok, så vil du normalt ikke ha noe ubehag overhodet. 
Hemmeligheten med analsex fant vi at var å ha det ofte nok, men selvsagt alltid med en regel om at hvis hun får vondt så er det STOPP - noe som skjer en sjelden gang. Med ofte nok, mener jeg minimum 3 ganger i uka i de første par månedene, men gjerne oftere om hun har lyst/får det til.

Kona får noen fantastiske orgasmer av analsex, og etter  8-9 år tester vi nå ut andre former for analsex - slik som massasje med fingre/hånden. Hun rett og slett eksploderer og elsker det :-)

Analsex sammen med et vibratoregg på klitors, kan gi kvinnen utrolig herlige orgasmer. Men først og fremst må hun kaste alle redsler og fordommer overbord - og bare kaste seg ut i det - og konsentrere seg om en eneste ting Å NYTE  :-)

Men... for å kunne nyte må hun først og fremst ville nyte analsex..

Skrevet

Tusen takk for svarene deres 👍🏻😊 hi

Anonymkode: ff08e...497

Skrevet

Ja, jeg blir øm etterpå. Har det svært sjelden.

Anonymkode: 827ee...df5

Skrevet
15 timer siden, OssTo skrev:

Det vi har funnet ut er at siden analåpningen er en muskel, så må den vennes til analsex.

Og har du for mye analsex, mister muskelen sin opprinnelige funksjon, og du får bæsjeproblemer. Jeg bruker min muskel til bæsjing, så jeg har ikke erfart dette, men interesserte kan jo google. Det er stort sett dårlig utstyrte menn som ivrer etter analsex. 

Anonymkode: 77257...c0c

Skrevet
15 timer siden, OssTo skrev:

Kona og jeg fant veldig raskt ut at vi begge elsker analsex, og har mye oftere anal enn vaginal sex. Vi bruker ingen form for prevensjon, og har ikke problemer med å bruke såpe og vann. Det er helt normalt at man blir litt sår/øm etter at man har hatt analsex de første gangene, eller når jeg f.eks har vært avgårde på jobb en måneds tid. Det vi har funnet ut er at siden analåpningen er en muskel, så må den vennes til analsex. Har dere analsex ofte nok, så vil du normalt ikke ha noe ubehag overhodet. 
Hemmeligheten med analsex fant vi at var å ha det ofte nok, men selvsagt alltid med en regel om at hvis hun får vondt så er det STOPP - noe som skjer en sjelden gang. Med ofte nok, mener jeg minimum 3 ganger i uka i de første par månedene, men gjerne oftere om hun har lyst/får det til.

Kona får noen fantastiske orgasmer av analsex, og etter  8-9 år tester vi nå ut andre former for analsex - slik som massasje med fingre/hånden. Hun rett og slett eksploderer og elsker det :-)

Analsex sammen med et vibratoregg på klitors, kan gi kvinnen utrolig herlige orgasmer. Men først og fremst må hun kaste alle redsler og fordommer overbord - og bare kaste seg ut i det - og konsentrere seg om en eneste ting Å NYTE  :-)

Men... for å kunne nyte må hun først og fremst ville nyte analsex..

Strekker man muskelen for mye og for ofte kan hun få problemer med lukkemuskelen slik at hun vil lekke avføring. Muskelen er til for å lukke avføringen inne. Ikke for å tøye og dertil svekkes for å stikke gjenstander / lemmer inn i. Da kan man ende opp med å ødelegge lukkemuskelen sin funksjon.

Anonymkode: a0433...6eb

Skrevet

Vi har analsex relativt ofte. Ikke alltid at han penetrerer, men gjerne en finger eller to med i akten :) av & til kan jeg bli litt øm dagen etter, men sjeldent. Og har aldri opplevd problemer med lukkemuskelen - det er nok for de som bare kjører på & skader muskelen. Bruk mye glidemiddel & ta det rolig :) lykke til!

Anonymkode: b6afb...877

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er bare latterlig å lese slike teite påstander som at jenta kan få problemer med å holde på bæsjen dersom hun har anal-sex. HVOR er det dere får disse vitenskapelige betraktningene ifra - fra bestemor eller noen andre veldig lure? Det er IKKE slik kun fordi det har vært sagt på en fest eller stått skrevet i Det Nye en gang i 1998, Så vær så god: HVOR har dere dette tullet fra - vennligst oppgi en referanse eller link som kan finnes av andre enn deg selv!

Skrevet
3 minutter siden, OssTo skrev:

Det er bare latterlig å lese slike teite påstander som at jenta kan få problemer med å holde på bæsjen dersom hun har anal-sex. HVOR er det dere får disse vitenskapelige betraktningene ifra - fra bestemor eller noen andre veldig lure? Det er IKKE slik kun fordi det har vært sagt på en fest eller stått skrevet i Det Nye en gang i 1998, Så vær så god: HVOR har dere dette tullet fra - vennligst oppgi en referanse eller link som kan finnes av andre enn deg selv!

3 minutter siden, OssTo skrev:

2 minutter siden, OssTo skrev:

Du synes svaret ditt var så bra at du postet det hele tre (!!!) ganger? 

Anonymkode: 0f4e9...d4d

Skrevet

Tråden er ryddet for dobbeltposting.

MB, moderator 

Skrevet
1 minutt siden, OssTo skrev:

Det var en veldig interessant vitenskapelig påstand du har kommet med her - at det er dårlig utstyrte menn som ivrer etter analsex. HVOR har du så hentet denne vitenskaplige uttalelsen fra? Hvor dumme påstander er du egentlig istand til å lire av deg?

Hadde du hatt den minste peiling om analsex og hvor vanlig det har blitt i 2017 - så hadde du nok heller innsett at det er de inntørka og kjedelige kjerringene som IKKE kan se gleden av analsex og gulper opp endesløs rekke med påstander som de henter fra sin innerste fantasi - og DET er min mening.

På 22.10.2017 den 10.13, Anonym bruker skrev:

Og har du for mye analsex, mister muskelen sin opprinnelige funksjon, og du får bæsjeproblemer. Jeg bruker min muskel til bæsjing, så jeg har ikke erfart dette, men interesserte kan jo google. Det er stort sett dårlig utstyrte menn som ivrer etter analsex. 

Anonymkode: 77257...c0c

ivrer 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvorfor ikke. Så har du noe å være opptatt av :-)

Du synes svaret ditt var så bra at du postet det hele tre (!!!) ganger? 

Skrevet
2 minutter siden, Modesty Blaise. skrev:

Tråden er ryddet for dobbeltposting.

MB, moderator 

Hva er dobbeltposting?

Skrevet

Hva er dobbeltposting?

Når man for eksempel poster samme svar tre ganger😂

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når man for eksempel poster samme svar tre ganger😂

Det har vel kanskje noe for seg at det er den som blir spurt som svarer, og ikke en som tror man er sjefen over alle sjefer? Det vil altså si at det er helt greit å dobbeltposte - så gå deg heller en tur, mens den som ble spurt kan svare. 

Skrevet

Noen liker åpenbart ikke å bli spurt om KILDEN til sine påståtte kunnskaper :-)

Skrevet

Det har vel kanskje noe for seg at det er den som blir spurt som svarer, og ikke en som tror man er sjefen over alle sjefer? Det vil altså si at det er helt greit å dobbeltposte - så gå deg heller en tur, mens den som ble spurt kan svare. 

For all del. Jeg tenkte bare jeg skulle forklare det for deg, siden du ikke skjønte betydningen av et helt normalt ord. 

Skrevet

Skal ikke denne på sex eller helse siden? Jobben går litt smått...

Anonymkode: ea835...95c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For all del. Jeg tenkte bare jeg skulle forklare det for deg, siden du ikke skjønte betydningen av et helt normalt ord. 

Så... det er altså i ditt hode så galt at noen poster noe 3 ganger på en tråd som er FOR dobbeltposting - at DU internetts store vakt og beskytter - tar på deg oppgaven å kommentere på dette? Fantastisk! Få deg et liv :bolledeig:

Skrevet
Akkurat nå, OssTo skrev:

Så... det er altså i ditt hode så galt at noen poster noe 3 ganger på en tråd som er FOR dobbeltposting - at DU internetts store vakt og beskytter - tar på deg oppgaven å kommentere på dette? Fantastisk! Få deg et liv :bolledeig:

Singler det høyt i glasshuset ditt?

Skrevet

Så... legg nå fra deg tastaturet og finn noe mer fornuftig å bruke dagen din på enn å komme med "glupe" kommentarer til noen som begår en så alvorlig arvesynd som å legge inn samme svar 3 ganger på en tråd :strix:

Skrevet

Selv om du har fått et godt svar, så skal jeg forsøke å forklare det for deg.

Når man klarer å poste 3 identiske (identisk betyr helt like) innlegg på under 1 minutt, så har det med 99,9% sikkerhet skjedd en feil når du la ut innlegget. Så da skjulte jeg 2 av innleggene, slik at 1 står igjen. Jeg regner ikke med at det du hadde på hjertet rundt analsex var så banebrytende at det var nødvendig å gjenta det 3 ganger? Og at det er enklere å få flyt i tråden når hver innlegg kun blir postet 1 gang?

MB, moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...