Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #1 Skrevet 19. oktober 2017 I dag begynte det å bli ganske kaldt... både på morgningen og når jeg hentet klokken 16:15. Ser at imorgen tidlig er det meldt 0 grader når jeg skal levere i barnehagen, men 10 grader utover dagen. Anonymkode: 1545f...578
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #2 Skrevet 19. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: I dag begynte det å bli ganske kaldt... både på morgningen og når jeg hentet klokken 16:15. Ser at imorgen tidlig er det meldt 0 grader når jeg skal levere i barnehagen, men 10 grader utover dagen. Anonymkode: 1545f...578 Ja, så mange pluss er jo alt for varmt for en vinterdress, som regel Jeg bor Akershus og her var det minus i morges tror jeg. Hadde det vært minus midt på dagen hadde jeg nok sendt med en tykkere dress, men i 10 varmegrader... Mine barn går i barnehagen, da, og er mye ute - men de er ikke ute kl 8 om morgenen. De er ikke ute før kl 0930-10 00. Og da har det jo rukket å tine opp litt (merka det godt da jeg trillet tur i morges, bare på 30-60 min var det mange, mange grader varmere!). Så jeg synes det er tidlig. Tenker at dersom gradene er 2-4 varmegrader eller kaldere midt på dagen, tross sol, så er det på tide med vinterdress. Anonymkode: 52f59...39d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2017 #3 Skrevet 19. oktober 2017 Jeg går forbi en barnehage daglig og har lagt merke til at mange har begynt allerede. Omtrent samme temperatur her. Jeg synes det er litt tidlig, jeg tar heller på litt tykk fleece under skallklærne om morgenen når det er kaldt, så er det lettere å regulere utover dagen. Men da vi hadde en barnehage med veldig god plass i garderoben hadde vi bare begge typer dress i tillegg til jakke og regntøy hengende hele tiden. Veldig enkelt og greit. Anonymkode: b4aab...787
TinaK 1990 Skrevet 19. oktober 2017 #4 Skrevet 19. oktober 2017 Begynner når det er minusgrader også utover formiddag/ettermiddag
februarprins2013 Skrevet 20. oktober 2017 #5 Skrevet 20. oktober 2017 når det er minus flere dager over strekk
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2017 #6 Skrevet 20. oktober 2017 Bedre å regulere med mer klær under parkdressen foreløpig. Har ikke barnehagebarn lenger, men dette er jo en veldig grisete tid på året. Sender du med vinterdress nå blir den jo så skitten og må vaskes mange ganger før frosten kommer. Anonymkode: 75bf4...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå