Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #26 Skrevet 21. oktober 2017 Allværsjakke, regnbukse, olivenolje fra Oliviers, fisk (svigerfar fisker), abonnement på Spotify, tur med mannen min og fast jobb (tror dessverre ikke sjefen kan fikse det). Anonymkode: c07c2...8e5
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #27 Skrevet 21. oktober 2017 13 timer siden, hilde og gutta skrev: Ønsker at jeg lever frem til jul. Men det kommer ikke til å skje. Når det en sjelden gang kommer slike svar som setter ting virkelig i perspektiv, så innser jeg at jeg har alt jeg trenger og mye mer til. I år ønsker jeg meg at du kan få en siste jul med dine kjære, og at den blir så fin og fredfull som mulig. ❤ Anonymkode: f5652...926
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #28 Skrevet 21. oktober 2017 13 timer siden, hilde og gutta skrev: Ønsker at jeg lever frem til jul. Men det kommer ikke til å skje. hjertet mitt er knust for deg :,( er så forferdelig Anonymkode: e6a3a...e61
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #29 Skrevet 21. oktober 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Når det en sjelden gang kommer slike svar som setter ting virkelig i perspektiv, så innser jeg at jeg har alt jeg trenger og mye mer til. I år ønsker jeg meg at du kan få en siste jul med dine kjære, og at den blir så fin og fredfull som mulig. ❤ Anonymkode: f5652...926 Henger meg på denne ❤️ Anonymkode: 11c2d...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå