Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å dra på årene, og pakkene under juletreet blir bare færre og færre 😅

Likevel spør familien om hva jeg ønsker meg til jul 😊 

Gavenes kroneverdi er mellom 0 - 2 000, 00 kr pr stk. Tenker kanskje de fleste på 300, 00 kr.

Noen som har noen tips ?

( Jeg vet om geiter, men da kan jeg kanskje ønske meg en dag i svømmehallen med barna 🙈 Er ufør, og har ikke all verdens med penger selv.)

Anonymkode: b365a...9fb

Skrevet

egentlig ingenting,men jeg trenger gensere :) så er det alltid koselig og få det sønnen lager i bhg :). men alltid kjekt med penger og gavekort også

Skrevet

Adaxveske
Gavekort på klinikk ( hudbehandlinger, laser m.m)
Gavekort eller lys fra Kremmerhuset
Sjokolade fra Pascal
Kokeboker, og i år ønsker jeg meg de fra MUMS og Trine
Ullsokker

Skrevet

Jeg ønsker meg ny tekanne. Den gamle sprakk....

Ellers setter jeg ting på listen som jeg trenger. Ny vannflaske, ny termokopp, gavekort til kino (med barna), votter, ullsokker, ryggsekk, ansiktskrem, ny morgenkåpe, et abonnement på et blad jeg liker.

I år strikker min mor ullgenser til meg. Jeg vet jo hvordan den blir, men det er kjempehyggelig presang å få under treet.

Fra mine søstre ønsker vi oss ofte familiegaver.  F eks et nytt brettspill til oss alle tre.

Anonymkode: d1d7f...824

Skrevet

Konsert og teaterbilletter

Ullsokker

Strikka poncho, genser eller skjørt

Bålpanne

Fuglekasse med kamera

Votter

Anonymkode: 0f279...d07

Skrevet

Fitbit klokke

Anonymkode: e08b4...11f

Skrevet

Et fint, varmt pledd! Ullsokker, gavekort på favorittspisestedet, fin sjokolade, ei god bok.

Anonymkode: da7b7...eea

Skrevet

Har ikke allverdens med penger selv og benytter gjerne jul og bursdag til å ønske meg ting jeg gjerne har lyst på men ikke unner meg å prioritere ellers, fordi jeg må bruke pengene på mer nødvendige ting. Så i år ønsker jeg meg ullundertøy (trøye, singlet, stilongs og tynne ullsokker), et par bøker av forfattere jeg er veldig glad i, pysjbukse, ullsjal, etc 😊 og ja jeg er skikkelig frysepinne så derfor mye ull :P

Anonymkode: 3c426...783

Skrevet

Ønsker at jeg lever frem til jul. Men det kommer ikke til å skje. 

Skrevet
2 timer siden, hilde og gutta skrev:

:hjerte::hjerte:

Anonymkode: dfa41...41c

Skrevet

I år kommer lista til å bli stor. Samlivsbrudd, så nå er det mye jeg mener ett hus bør ha jeg trenger: verktøy i ulike varianter feks. Må begynne på lista når jeg får pakket opp alle eskene og får kontroll. Skal vel sies at jeg hundre ganger mer glad for en skrutrekker enn en parfyme eller dyre smykker. Jeg er nok guttejente.

Det høyeste ønsket er nye tovede tøffler fra mamma. Det er alt jeg trenger fra henne, men hun er så glad i å gi mange gaver så det kommer mye derfra. Mye hjemmelaget, noe jeg syns er veldig gøy. 

Ønsker meg alltid kule og rare øredobber. Øredobber er så gøy. Dyre vil jeg ikke ha, for jeg vil ikke måtte være veldig forsiktig. Skal ikke være noen krise om de mistes eller ødlegges. Mistet minimalt, så ikke noe som ofte skjer.

Anonymkode: 90653...f7e

Skrevet
3 timer siden, hilde og gutta skrev:

❤️ Håper inderlig du får ønsket ditt oppfylt! Klem

Skrevet

❤️❤️❤️

Skrevet

Jeg ønsker meg teflongrytesett, det gamle settet er snart oppbrukt.

bøker

Termos, tovet sitteunderlag , votter,

turbukse, sjokoladetrøfler😋

gavekort( trenger å fornye garderoben)

Sengetøy/laken

Skrevet

Skrevet

Nå skulle jeg egentlig sutre over at jeg ikke får noen gaver, men så leste jeg innlegget ditt. Kjære deg, håper så inderlig at du får oppleve julen en gang til med dine kjære. Mange klemmer til deg ❤️❤️

Anonymkode: 2a950...4eb

Skrevet

Mange fine ønsker her, som jeg tar med meg på lista mi 😊🎄 

Det setter selvfølgelig alt i perspektiv når det handler om det å få oppleve julen som kommer eller ikke ❤ Jeg vet ikke hva jeg skal si. ❤ Jeg ønsker det beste for dere alle 😊❤

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå skulle jeg egentlig sutre over at jeg ikke får noen gaver, men så leste jeg innlegget ditt. Kjære deg, håper så inderlig at du får oppleve julen en gang til med dine kjære. Mange klemmer til deg ❤️❤️

Vet du hva... Du har selvfølgelig lov til å " sutre " over at du ikke får gaver, selvom andre har det verre enn deg. 😊❤ Ja, det setter virkelig ting i perspektiv! Srlcfølgelig gjør det det.  Det fins alltid noen som har det bedre og noen som har det verre enn oss. Det er lov til å synes at det er kjipt å ikke få noen julegaver. ❤ Hvor bor du?

Skrevet

Sonos. Ny pute. Lykt med mange tusen lumen. Ny jobb. Og at hun lenger opp får oppleve en jul til med sine 🖤

Anonymkode: 41be4...769

Skrevet

God helse og snille unger. 

Guri malla, jeg, og vi her i heimen, har absolutt alt vi trenger. Mange har absolutt ingen ting. Noen har ett eneste ønske. Å leve. Vi andre, vi lever i materialisme. Trenger vi virkelig enda mer? 

Anonymkode: aa338...2ab

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva... Du har selvfølgelig lov til å " sutre " over at du ikke får gaver, selvom andre har det verre enn deg. 😊❤ Ja, det setter virkelig ting i perspektiv! Srlcfølgelig gjør det det.  Det fins alltid noen som har det bedre og noen som har det verre enn oss. Det er lov til å synes at det er kjipt å ikke få noen julegaver. ❤ Hvor bor du?

Enig i det, men for meg føltes det litt feil å sutre over det akkurat nå når jeg leste svaret hennes❤️ 

Jeg får ikke gaver fordi mine søskne (to av de)har bestemt at vi ikke skal kjøpe gave til oss søsken som har barn. Vi er 4  søsken, 3 av oss har barn. De mener vi som har barn ikke trenger gaver. Og mine foreldre hengte seg på det. Men mine foreldre forventer gaver, det samme gjør hn som er barnløs. Så de får gave fra oss. Så er bare vi 3 som har barn som ikke får.

Men de to andre søsknene mine som også har barn pleier alltid å få gaver fra venner, naboer, jobb, arbeidsforbindelser og slikt så de sitter jo med en haug med gaver. Jeg er den eneste som aldri får noe, utenom det barna lager på skolen/bhg. Så ja, jeg synes det er kjipt og leit. Har ikke så mange venner og de jeg har er enten studenter, alenemødre eller de ikke har all verdens råd. 

Tok det opp sist jul og spurte om vi ikke kunne gå sammen og kjøpe en gave samme til hver søsken, slik at da måtte vi ikke ut med så mye hver, men nei det ville de ikke. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig i det, men for meg føltes det litt feil å sutre over det akkurat nå når jeg leste svaret hennes❤️ 

Jeg får ikke gaver fordi mine søskne (to av de)har bestemt at vi ikke skal kjøpe gave til oss søsken som har barn. Vi er 4  søsken, 3 av oss har barn. De mener vi som har barn ikke trenger gaver. Og mine foreldre hengte seg på det. Men mine foreldre forventer gaver, det samme gjør hn som er barnløs. Så de får gave fra oss. Så er bare vi 3 som har barn som ikke får.

Men de to andre søsknene mine som også har barn pleier alltid å få gaver fra venner, naboer, jobb, arbeidsforbindelser og slikt så de sitter jo med en haug med gaver. Jeg er den eneste som aldri får noe, utenom det barna lager på skolen/bhg. Så ja, jeg synes det er kjipt og leit. Har ikke så mange venner og de jeg har er enten studenter, alenemødre eller de ikke har all verdens råd. 

Tok det opp sist jul og spurte om vi ikke kunne gå sammen og kjøpe en gave samme til hver søsken, slik at da måtte vi ikke ut med så mye hver, men nei det ville de ikke. 

Jeg skjønner hva du mener . ❤ men ! 😉❤

Haha!GJETT om jeg kjenner meg igjen ! Vi er også 4 søsken. Ene bestemte visst at vi ikke skulle kjøpe til hverandre , siden to av oss hadde barn. Men vi 3 andre ville gi. Men de to andre turte ikke si i mot. Så da jeg feiret julaften med de to som ville gi til meg, ble det kleint for dem siden jeg ga til dem men de fikk ikke lov til å gi noe til meg ! Haha . Vi er over 30 år altså. Snakk om drama ! Nå har vi individuelle avtaler mellom hver av oss 😊 så vi 3 kjøper til hverandre. Og siste mann gjør ikke. Fair det. Men denne personen får tåle at vi kjøper. Blir helt sliten jeg ! 

Det er snakk om én liten gave i året! Én! Det syns jeg alle fortjener ! Jeg er søren ikke materialistisk eller egoistisk selv om jeg syns det er koselig å åpne en gave som inneholder en bok jeg ønsker meg eller to håndkler. 

Foreldrene dine forventer gaver ja. Og den barnløse.. Hva med deg da ? Kan ikke du få en massasje time ? En god håndkrem ? Jeg blir helt matt! Jeg syns julegaver viser at man bryr seg om andre jeg 😃

Skrevet

Ullsokker

Hammer

Høyhalset genser

Soppkurv

Tørkeaparat

Bøker

Sengetøy

Tykk ullgenser

Brettspill

Rullegardin til soverommet 

Hengekøye

Kjøkkenhåndkle

Lang duk

Bestikk til hytta

Boks til opptenningsbrikker

Anonymkode: 09755...6af

Skrevet

Ønsker meg votter fra ullkilden og hverdagskjoler.

Skrevet

Fitbit

Klær

Ridekurs

Joggesko

Vinter løpebukse

Hverdags joggesko

Gavekort massasje

Anonymkode: dfd6c...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...